Aviseringar
Rensa alla

så jävla braa


Ämnesstartare

Luna Lovegood:

Karu kari

VAAFAAN E KARU KARI ?????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

caandy:

VAAFAAN E KARU KARI ?????

hedersmord


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

då vet du att det inte har med religion och göra.

JAG SA ATT ALLA MUSLIMER INTE E SÅ
SÅ DET BETYDER ATT DET FINNS DEM SOM E SÅ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

caandy:

SÅ DET BETYDER ATT DET FINNS DEM SOM E SÅ

alltså, det har inget med religion och göra,utan med traditioner och kultur o göra osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

caandy:

alla muslimer e inte så [shake]
t ex JAAG

Var ju det jag sa. Är en liten fundamentalistisk del som är så men låten får det att verka som att muslim=religiös galning som dödar sin syster om hon ligger med en icke-muslim. Låten kunde lika gärna skrivits av en Sverigedemokrat.


   
SvaraCitera

caandy:

VAAFAAN E KARU KARI ?????

HEDERSKULTUR SOM FÖREKOMMER I EN VISS REGION I PAKISTAN OCH LÅTEN HETER INTE ERIK OCH AMIR UTAN KARU KARI EGENTLIGEN OMGOMGOMGOMG!!!! 1!!!!11 1 1 1 1 1 1 1 1 1shit ba azzo coolt vah??!?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

alltså, det har inget med religion och göra,utan med traditioner och kultur o göra osv.

det har med religionen att göra för att det finns dem som säger '' det är haram och göra si och så '' för att dem säger att t ex muslimer gör inte så.

Bara Ta Allt:

Var ju det jag sa. Är en liten fundamentalistisk del som är så men låten får det att verka som att muslim=religiös galning som dödar sin syster om hon ligger med en icke-muslim. Låten kunde lika gärna skrivits av en Sverigedemokrat.

aha oj [blush]

Luna Lovegood:

HEDERSKULTUR SOM FÖREKOMMER I EN VISS REGION I PAKISTAN OCH LÅTEN HETER INTE ERIK OCH AMIR UTAN KARU KARI EGENTLIGEN OMGOMGOMGOMG!!!! 1!!!!11 1 1 1 1 1 1 1 1 1shit ba azzo coolt vah??!?!

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

caandy:

det har med religionen att göra för att det finns dem som säger '' det är haram och göra si och så '' för att dem säger att t ex muslimer gör inte så.

efterbliven eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

efterbliven eller?

MEN VAD DET HAR MED RELIGIONEN ATT GÖRA !!!
DET ÄR DU SOM ÄR FUCKING EFTERBLIVEN !


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

caandy:

MEN VAD DET HAR MED RELIGIONEN ATT GÖRA !!!

'haram' har inget med islam och göra, det har med språket arabiska och göra, det kanske används extra mycket av muslimerna men what ever.

det finns kristna och judar som hedersmördar i mellanöstern, det förekommer i sydamerika och afrika också, så det har ingenting med religion och göra, det har med KULTUR OCH TRADITIONER OCH GÖRA!!

KULTUR OCH TRADITIONER
KULTUR OCH TRADITIONER
KULTUR OCH TRADITIONER
KULTUR OCH TRADITIONER
KULTUR OCH TRADITIONER


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

det finns kristna och judar som hedersmördar i mellanöstern, det förekommer i sydamerika och afrika också, så det har ingenting med religion och göra, det har med KULTUR OCH TRADITIONER OCH GÖRA!!

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså, caandy är ju uppenbarligen muslim så tror inte hon menade att alla muslimer är hedersmördande psykopater, varför hackar ni på henne som om hon sagt det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

caandy:

den e inte 7 min utan 4 min !!!!!!

6:40 ju

isola:

Du blir aldrig nöjd du [mad]

nej[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

6:40 ju

4:27 för att vara exakt


   
SvaraCitera

[rolleyes][zzz][zzz]


   
SvaraCitera