Aviseringar
Rensa alla

Så jävla incestuöst


Ämnesstartare

Storchen84:

Klockren

Du vet nog inte vad det ordet betyder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Achatina:

Du vet nog inte vad det ordet betyder.

Jodå. Ditt påstående är väldigt extremt klockrent korrekt, med tanke på att jag inte ens visste att din blogg sträckte sig så långt tillbaka i tiden som flera år, jag sitter inte alls här och småflinar[ops]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Jodå. Ditt påstående är väldigt extremt klockrent korrekt, med tanke på att jag inte ens visste att din blogg sträckte sig så långt tillbaka i tiden som flera år, jag sitter inte alls här och småflinar

Men är du helt dum i huvudet eller? Man kan ju gå tillbaka flera år i tiden hur jävla lätt som helst. Du kan läsa mitt första jävla inlägg i den om du vill, det hur jävla lätt som helst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mitt rage börjar lägga sig temporärt [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kvällens tråd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Achatina:

Du kan läsa mitt första jävla inlägg i den om du vill

Och det tror du jag... eller någon annan för den delen orkar? Folk har försökt få mig att läsa bloggar med "läs den, den är rätt bra", jag brukar tröttna efter ungefär 30 inlägg, beroende på hur långa dom är.

Achatina:

Men är du helt dum i huvudet eller?

Inte helt, däremot är jag olika dum i olika perioder[y]

Nej men allvarligt talat - lugna ner dig lite. Tänk på blodtrycket.

isola:

kvällens tråd

Agreed.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

.. eller någon annan för den delen orkar? Folk har försökt få mig att läsa bloggar med "läs den, den är rätt bra", jag brukar tröttna efter ungefär 30 inlägg, beroende på hur långa dom är.

Men du hade ju tydligen läst den eftersom du skickat en massa frågemail om den?

*agiterar*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ana nej nu tänkte jag på det engelska ordet agitation nvm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

*agiterar*

[bigsmile]

Ja, absolut! Skickade flera mail om vartenda inlägg

[ops]

[love]


   
SvaraCitera

*går och hämtar popcorn*

Fortsätt ni [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

terrormat:

Fortsätt ni

Är inte så kul o göra det själv[sad]

Visserligen brukade jag sitta vissa nätter på irc och skriva med mig själv, fast... det är inte samma sak att göra det på ett forum[blush]

[love]


   
SvaraCitera

Rolig tråd!
Sluta vara så jävla bitter och om du tycker dig finna samma människor på nätet jämt och ständigt, sluta använda nätet för att hitta kontakter. Leta bland dina intressen istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stereotyp:

Sluta vara så jävla bitter och om du tycker dig finna samma människor på nätet jämt och ständigt

Äh alla är bittra emellanåt, alla behöver nåt sätt att avreagera sig på ibland och alla har sina egna sätt att avreagera på - vissa har sätt som är underhållande för andra[bigsmile]

Hade hon inte varit bitter hade det ju funnits en rolig tråd mindre, right?[smile]

[love]


   
SvaraCitera