Aviseringar
Rensa alla

Så jävla less


Temas:

ag tror du har missuppfata vad respekt e. det behöver inte handla om att folk e redda för en eller slår en. sök på ordet respekt på wikipedia

meeen ååå!!!-.- nä respekt behöver inte ha med att slåss att göra men jag tog ett exempel -.-, men respekt är finns även när det gäller bråk .


   
SvaraCitera

japansgrill:

meeen ååå!!!-.- nä respekt behöver inte ha med att slåss att göra men jag tog ett exempel -.-, men respekt är finns även när det gäller bråk .

vilken bra insikt du fick. tur att jag skrev de annars hade du inte vetat de. jag tog ett utdrag ur wikipedia.

''Respekt brukar användas som exempel på socialt kapital. I denna mening handlar respekt om det värde som omgivningen sätter på en persons handlingar och dennes åsikter.

En annan mening med respekt är att behandla omgivningen med artighet, välvilja, god tro et cetera. I denna mening kan respekt sägas handla om det som Kant kallar det kategoriska imperativet: handla så att maximen för ditt handlande kan upphöjas till allmän lag.

Respekt anses ur personalistisk filosofi vara en kärleksfull handling. D.v.s. handlingsakt sådan att den andre blir till. För att respektera något eller någon måste man ha sett värdet hos det respekterade. Du kan inte visa äkta respekt för någon person utan att inte samtidigt älska det ty det slutgiltiga målet med att respektera någon är den andres tillblivelse.''


   
SvaraCitera

Temas:

vilken bra insikt du fick. tur att jag skrev de annars hade du inte vetat de. jag tog ett utdrag ur wikipedia.

som att jag orkar läsa de eller ?:S, me njag lovar att ingen har respekt för dig iaf -.-


   
SvaraCitera

japansgrill:

som att jag orkar läsa de eller ?:S, me njag lovar att ingen har respekt för dig iaf -.-

ne ja antar att du inte orkar läsa så lite text. tar hänsyn till att du e ett rullstolsmongo som e bäng i huvve


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Temas:

ne ja antar att du inte orkar läsa så lite text. tar hänsyn till att du e ett rullstolsmongo som e bäng i huvve

Seriöst vad är de för fel på dig? Sluta bomba min tråd med onödigt skit.
Du måste ha grov dysleksi, och vem försöker du vara när du säger att vi e osäkra för att vi säger att man ska slåss och vara biffig?
Alla brudar hundar efter farliga och biffiga snubbar.
Visst de finns undantag men dom flesta som tycker om mammas pojke snubbar är dom som inte ser så bra ut.
Sen så, vi kanske gillar våld? De är manligt, att vara man innebär att vara hård, så har de alltid varit. Spela mogen nån annan stans förfan, du gör dig bara till mer fjolla än vad du redan är.
Du verkar ju va sån där som sköter skolan och alltid vart mogen för sin ålder, inge ont om de men förfan försök inte printa in att alla ska bete sig som du.. Ska säga vad jag tycker och du verkar vara en riktig liten tönt..
Har inget emot såna de är väl bra antar jag, jag kanske söker jobb på din firma sen om 20 år, så ska inte säga för grova saker.
Men skriv inge smuts i min tråd tack.


   
SvaraCitera

robin15:

typ smal som en brud

det är ju bara snyggt:3

robin15:

konstig kroppshållning..

bara att träna bort?

robin15:

Finnar i ansiktet som ja inte får bort

de går väl bort så småningom, bry dig inte så bryr sig ingen annan heller. och annars kan du ju boka en tid på vc så skriver de ut penicillin mot dem.

robin15:

Jag har knappt några polare

ensamhet är bara nice ibland[party]

robin15:

Har inte vart glad på länge som fan

knarka[cute]

robin15:

men då kommer alla att hata en.

inte om de inte vet om det[wink]

robin15:

Man får ju inga brudar

de är väldigt överskattade ändå.

robin15:

när man har finnar heller.

tror det finns väldigt många finniga människor som får ligga.[party]


   
SvaraCitera

Temas:

ne ja antar att du inte orkar läsa så lite text. tar hänsyn till att du e ett rullstolsmongo som e bäng i huvv

hahaha precis:p haru problem med sånt folk ska du fan dö :S, de är inte deras jävla fel din jävla fitthora, som tror att är så jävla smart men har inga jä'vla kompisar ens! täänk på vad fan du säger innan du säger de, hade du bott där jag boddde skulle jag fan söka upp dig!


   
SvaraCitera

seså sluta gnäll på att du inte får några damer och krama mig[cute]


   
SvaraCitera

robin15:

Seriöst vad är de för fel på dig? Sluta bomba min tråd med onödigt skit.
Du måste ha grov dysleksi, och vem försöker du vara när du säger att vi e osäkra för att vi säger att man ska slåss och vara biffig?

Alla brudar hundar efter farliga och biffiga snubbar.
Visst de finns undantag men dom flesta som tycker om mammas pojke snubbar är dom som inte ser så bra ut.
Sen så, vi kanske gillar våld? De är manligt, att vara man innebär att vara hård, så har de alltid varit. Spela mogen nån annan stans förfan, du gör dig bara till mer fjolla än vad du redan är.
Du verkar ju va sån där som sköter skolan och alltid vart mogen för sin ålder, inge ont om de men förfan försök inte printa in att alla ska bete sig som du.. Ska säga vad jag tycker och du verkar vara en riktig liten tönt..
Har inget emot såna de är väl bra antar jag, jag kanske söker jobb på din firma sen om 20 år, så ska inte säga för grova saker.
Men skriv inge smuts i min tråd tack.

.

ja säger bara sanningen. att ni känner ett behov av att vara snygga å veltrenade för att få brudar å passa in. anvend er personlighet om ni har någon. och nej alla brudar e inte ute efter farliga och biffiga snubbar undantag för tonårstjejer å knarktjack. när du kommer ut i arbetslivet inser du att de e sånna personer som ingen bryr sig om. varken chefen på jobbet eller kvinnan du treffar på krogen bryr sig om du har mycke muskler lr inte.

våld e inte manligt specielt inte i dagens samhelle. jag försöker inte printa in hur du ska vara jag påpekar bara hur pantad du e. du e ju psykiskt labil. e man less på livet, inte har nå polare, e smal, konstig kroppshållning, massor av finnar... ja då står de inte rätt till prata med psykolog kanske! [cheers]

japansgrill:

hahaha precis:p haru problem med sånt folk ska du fan dö :S, de är inte deras jävla fel din jävla fitthora, som tror att är så jävla smart men har inga jä'vla kompisar ens! täänk på vad fan du säger innan du säger de, hade du bott där jag boddde skulle jag fan söka upp dig

ja elskar folk som anonymt hotar på internet. tror förresten du förvexlade mig med robin. som han själv skrev e de han som knappt har några venner. det gör dig bara dummare än va du är. jag antar att du går fordon programmet på gymnasiet

ja hitta en video me er:


   
SvaraCitera

Temas:

ja elskar folk som anonymt hotar på internet. tror förresten du förvexlade mig med robin. som han själv skrev e de han som knappt har några venner. det gör dig bara dummare än va du är. jag antar att du går fordon programmet på gymnasiet

hahah gå i skolan förfan du stavar som en jävla ko elskar? venner ? , lol?, haha du man måste ha bra betyg för fordon = man måste vara smart:S, och du verkar ÄLSKA*! att kaxa med dom på internet som du inte känner! de kan vara farligt iaf för sånna jävla idioter som dig


   
SvaraCitera

japansgrill:

hahah gå i skolan förfan du stavar som en jävla ko elskar? venner ? , lol?, haha du man måste ha bra betyg för fordon = man måste vara smart:S, och du verkar ÄLSKA*! att kaxa med dom på internet som du inte känner! de kan vara farligt iaf för sånna jävla idioter som dig

hahaha bra betyg för att gå fordonsprogrammet.. de e för folk som inte e nog smarta att ta sig in på studieförberedande program som samhälls, natur osv.. haha du måste inte va smart för att gå fordon. jag antar att du inte klarade av åk 9. fordonsprogrammet.. de e löjligt låga poäng för att ta sig in, du behöver i princip bara G i grundämnena. du läser för fans bara grundämnen i programme knappast matte d lr äns psykologi A så ja.. och du kan inte vidareutbilda dig till något annat en än äfterbliven mekaniker. hur kommer de sej att de flesta som går där får läsa upp ämnen från nian. hur kommer de sej att dom ha låga poäng. jo för att de e äfterblivna moggisar som eter snus till frukost å som lyssnar på eddie meduza i sina fula jävla volvos. så ja.. jag förstår att du e en fordonare [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alkohol? [cute] Ger definitivt självförtroende för dig iaf, så träffar du kanske lite nytt folk som piggar upp dig [smile]


   
SvaraCitera

Fluorette:

Alkohol? Ger definitivt självförtroende för dig iaf, så träffar du kanske lite nytt folk som piggar upp dig

fast ett veldigt tragiskt sett att få vänner på.[no-no] om man inte e fett fjortis eller dum i huvve


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Temas:

fast ett veldigt tragiskt sett att få vänner på. om man inte e fett fjortis eller dum i huvve

Tänker inte va taskig, men nu får du fan va tyst. Jag bryr mig inte vad du tycker, vi har inte samma syn på livet. Så gör oss en tjänst, skriv aldrig mer i den här tråden.


   
SvaraCitera

robin15:

Tänker inte va taskig, men nu får du fan va tyst. Jag bryr mig inte vad du tycker, vi har inte samma syn på livet. Så gör oss en tjänst, skriv aldrig mer i den här tråden.

din syn på livet kommer å ändras då du vuxit upp som mig fast ja e yngre än dig. du e bara en liten mes som e stor i truten över internett, klär coolt, säkert röker du också, vill va vältrenad och ha en ascool image. allt du bryr dig om e ytligheter. på insidan e du en tom liten tönt. störtlöjligt liten jävla kopia av alla andra dina polers e du. stå upp å va dig sjelv dit jädrans tap, våga säja va du tycker våga va dig sjelv lr hål dig borta från världen. ja e tvert emot dig å ja har inga störe problem i livet me kompisar glädje osv. ja e mej sjelv hela tiden och folk gillar mej för det. när du e 25 kommer folk å inse hur töntig du e. du kommer inte få flickvenner precis. du förstår att vuxna menniskor bryr sig inte om du e veltränad eller inte.. iaf inte om du e veltränad i blåst i huvve. de löser inte livet problem i kärlekslivet lr i arbetslivet. du är som du är därför att du inte trivs me dig sjelv. du har särkt en sjelvkänsla som e körd i båtten. om man har bra sjelvkänsla å sjelvförtroende behöver man inte flasha me dyra kläder, vara veltränad för å spenna sig, vara venn med exakt alla och ha en cool image i alla sammanhang

ja e usel på att stava stavar som om ja e efterbliven. ja e inte vältränad, har glasögon, röker inte å låtsas aldrig va bettre än andra. försöker inte va cool heller. endå älskar ja mitt liv å har flera polare, och nåra ovenner eftersom ja säjer exakt va jag tycker, e glad å positiv vrje dag och har en flickvänn på g. skulle aldrig vilja byta mitt liv me någon annan.

kraven du steller på dig e sjuka å de e sekert därför du mår så dåligt va nöjd me de du har, va dig själv å tro på dig själv hela tiden lev livet hjelp polare å låtsas inte va coool. tjejer (inte fjortisar) gillar ödmjuka killar inte hjärnlösa cooling med ba muskler


   
SvaraCitera