Aviseringar
Rensa alla

Så JÄVLA ont i magen


Ämnesstartare

Har fan skitont i magen, känns som slag i magen var tionde sekund ungefär. Har aldrig haft såhär innan idag, vad fan kan det vara? Jag har inte ätit något konstigt eller så.

Gör skitont, kan inte riktigt förklara.

Men känns som att samtidigt det gör sådär ont så tappar jag luften lite, eller ja det blir jobbigare och andas men det är bara i nån sekund alltså, sen försvinner det och sen kommer det tillbaka typ 10 sek senare.

Detta är sjukt jobbigt och det gör så ONT. :<


   
Citera

Mensvärk. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Mensvärk.

mMm!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Mensvärk. [smile]

Haha, nej.


   
SvaraCitera

Kittieh:

Haha, nej.

Varför inte? Är du 8 och inte fått mens ännu? [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Varför inte? Är du 8 och inte fått mens ännu? [no-no]

Jag vet mycket väl hur mensvärk känns och det här är inte det! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förlåt, jag som slåss 🙁


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Varför inte? Är du 8 och inte fått mens ännu?

EYYYYY va inte kaxiig nu din lampa!!
sådär hade jag med en gång förut...stackars dig[sad] visste inte heller vad det var men det gick över efter ett tag typ


   
SvaraCitera

Kittieh:

Jag vet mycket väl hur mensvärk känns och det här är inte det! [no-no]

Det kan förändras unga dam. Jag trodde också att jag visste hur mensvärk kändes, sedan vaknade jag en dag och trodde att blindtarmen spruckit och att jag skulle dö. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men VAR på magen? Magsäck? Mitten? Underst? Hur känns det? Molande? Som kramp? Stickande? som knivhugg?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

Jag vet mycket väl hur mensvärk känns och det här är inte det!

jag tror det är bättre du frågar en läkar en oss här [y]


   
SvaraCitera

Hey_ya:

EYYYYY va inte kaxiig nu din lampa!!

Jag bara frågade. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

Men känns som att samtidigt det gör sådär ont så tappar jag luften lite, eller ja det blir jobbigare och andas men det är bara i nån sekund alltså, sen försvinner det och sen kommer det tillbaka typ 10 sek senare.

om d inte är mensvärk eller mat eller nåt vanligt bara så kan jag säga att jag kände knivar i magen och fick magen uppskuren på sjukhus sen efter sånna smärtor,efter dom grävt i fittan.så blir d värre så ska du åka till sjukhuset.


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Jag bara frågade

inte snäll fråga, dummer[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Förlåt, jag som slåss 🙁

Ska slå tillbaka nån vacker dag. [mad]

Hey_ya:

sådär hade jag med en gång förut..

Hur vet du det när jag knappt förklarat hur det kändes? Hur kändes det för dig då?

XMinGrönaLampaÄrDödX:

ag trodde också att jag visste hur mensvärk kändes, sedan vaknade jag en dag och trodde att blindtarmen spruckit och att jag skulle dö. [no-no]

Ja, men jag hade mensvärk igår senast och mensvärk har man längst ner på magen. Det här är inte längst ner på magen unga dam!

ohYEA_:

Men VAR på magen? Magsäck? Mitten? Underst? Hur känns det? Molande? Som kramp? Stickande? som knivhugg?

Precis mitten. Känns som kramp + knivhugg. Fyfan. Eller typ som en bubbla som blir jättestor i nån sekund (just när det gör ont) och typ trycker åt och sen blir liten igen. Haha. 🙁


   
SvaraCitera