Aviseringar
Rensa alla

så jävla vackert


Ämnesstartare

asså det här är musik. en 11 liten tjej som sjunger opera. det här är talang liksom. så jävla mycket bättre än skit som lady gaga, kesha, miley osv. den här lilla tjejen är ljusår ifrån dem när det kommer till musik. blir rörd av att se sånt här, är så jävla vackert


   
Citera
Ämnesstartare

sjukt att ingen svarat än. amatörer är ni


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha va fult

hatar opera[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alltså ej min musikstil

fast hon kanske är duktig iofs[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det där va fan bra för att vara opera alltså [smile]
Nästa lika bra som jussi


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är ju svårt att inte vara bättre än kesha osv [blush]


   
SvaraCitera

tkr opera är långtråkigt......................
fast hon va grym för å sjunga d


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asså jag har kommit på mig själv med att typ gilla opera ibland. de där va fan lite galet [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hon är duktig och så.
men ser ingen vits i att vara duktigt på nått ingen orkar lyssna på. fast det är klart, mycket applåder, vissa gillar det visst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha men vad läskigt, låter ju som att hon sjunger typ jättemörkt :S blev värsta rädd först...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hannnah:

haha va fult

hatar opera

¨

opera är mäktigt ibland men gillar det inte men jag tycker det här är så coolt. 11 år gammal liksom, vilken talang'

OF 5:

det där va fan bra för att vara opera alltså
Nästa lika bra som jussi

ja det var fint

Dräparen:

är ju svårt att inte vara bättre än kesha osv

ja men ändå är kesha känd och har massa pengar. förtjänar intr det!!!

oharielle:

tkr opera är långtråkigt......................
fast hon va grym för å sjunga d

mm är rätt segt men hon var duktig

kennyman:

asså jag har kommit på mig själv med att typ gilla opera ibland. de där va fan lite galet

haha så är det för mig med faktiskt

eeeema:

hon är duktig och så.
men ser ingen vits i att vara duktigt på nått ingen orkar lyssna på. fast det är klart, mycket applåder, vissa gillar det visst.

hahahaha ingen lyssnar på? sluta snacka bullshit snälla. tror du att vuxna fina männiksor lyssnar på lady gaga. jag såg opera live en gång i berlin. var mycket folk där och så finns det ju massvis med kända folk som sjunger opera som miljoner lyssnar på så lsuta med din bullshit

farbror gugge:

haha men vad läskigt, låter ju som att hon sjunger typ jättemörkt :S blev värsta rädd först...

hon är grym.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

påminde mig förresten om de här två klippen. först den här snygga killen som typ sålde mobiltelefoner innan han blev känd. han sjunger sig snygg och sen den här lilla tjen som också kan sjunga faktiakt och har lite talang till skiland från fule gaga


   
SvaraCitera