Aviseringar
Rensa alla

Så mycket bättre (program)


Ämnesstartare

Hej! ;D Ni som har kollat på så mycket bättre andra år eller i år vad tyckte ni? Vilket år var bäst? Vilka vill ni ha med nästa år? Tyckte att detta året var så jävla bra!! O tyckte även att fjärilen som dom fångade på video som flög förbi när titiyo sjöng själen av en vän jag är tvärsäker på att det var kens väns själ! 


   
Citera

Har inte sett, men hört några av alstren då och då, inget imponerande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chuz Martinez:
Har inte sett, men hört några av alstren då och då, inget imponerande

Det är faktiskt jäkligt kul program om några man lyssnar på är med intressant att se hur dom kan göra om alla låtar ;D


   
SvaraCitera

Tycker det va synd att Laleh skulle beblanda sig med sånna tramsartister. Värdelösa deltagare  i varje säsong.

Överdrev nu. Jag är trött.

Men laleh har koll på musik.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantastiskt:
Tycker det va synd att Laleh skulle beblanda sig med sånna tramsartister. Värdelösa deltagare  i varje säsong.

Överdrev nu. Jag är trött.

Men laleh har koll på musik.

Gillade inte den säsongen :/ Bara hon som var något att ha. Men älskade dock dom två sista säsongerna 🙂


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

dessa kanske man borde ha med typ... får bli en massa säsonger? (sådär, behövde inte skapa egen tråd, vilket jag hade tänkt göra först.. men hittade tråd via sökfunktionen( FÖR EN GÅNGS SKULL!Arg))

  • Thåström 
  • Markus Krunegård
  • Kristian Anttila 
  • Henrik Berggren (Broder Daniel) 
  • José González
  • Robyn
  • Kleerup
  • Frej Larsson (bl a SMK och Maskinen)
  • Herbert ”Afasi” Munkhammar(Afasi&Filthy och Maskien)
  • Någon i duon Johnossi kanske...
  • Annika Norlin (Säkert!/Hello Saferide)
  • Amy Diamond (kommentar: BARA för att jag vill se andra artister lyckas göra sina egna tolkningar av hennes låtar :DDD)
  • El Perro del Mar (Sarah Assbring) 
  • Marit Bergman 
  • Veronica Maggio
  • Lykke Li 
  • Tove Lo
  • Nina Persson (the Cardigans, och hoppas på att det låter bättre då, än vad gjorde i tv under "Allsång på Skansen")
  • Oskar Linnros
  • Daniel Adams-Ray 
  • Thomas Öberg (Bob Hund)
  • Gustaf Norén (Mando Diao)
  • Per Gessle (har svårt för honom.. men han har ju gjort en hel del grejer genom åren med Gyllene tider, Roxette och även solo, så vore kul att höra andras tolkningar av hans musik)
  • Anders Olof Wendin (Moneybrother)

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PMR: DESSA kanske man borde ha med typ... får bli en massa säsonger?

Tror redan att amy har vart med ;o Och även robyn men har inte riktigt koll x) Men ah jätte bra artister ;D 


   
SvaraCitera

Ok... EN av dem på listan kommer vara med i år iaf!


   
SvaraCitera
höna

jag gillade alla haha


   
SvaraCitera
höna

skulle avlida av lycka om dom typ fick med sig uffe lundell så ska han tolka typ amy diamond 😀 FAN VA KUUUL HHAHA heheh


   
SvaraCitera

höna:
skulle avlida av lycka om dom typ fick med sig uffe lundell så ska han tolka typ amy diamond 😀 FAN VA KUUUL HHAHA heheh

Hahah, så envisas någon med att göra en tolkning av "Öppna Landskap", vilket resulterar i att Uffe drar därifrån och skiter i hela programmet och ber dem alla fara åt helvete - och detta klipps ej bort Rodnar


   
SvaraCitera
höna

ekorrespondenten:

Hahah, så envisas någon med att göra en tolkning av "Öppna Landskap", vilket resulterar i att Uffe drar därifrån och skiter i hela programmet och ber dem alla fara åt helvete - och detta klipps ej bort Rodnar

skulle va sjukt värt!!


   
SvaraCitera

Håkan Hellström, Joakim Berg, Lars Winnerbäck + valfri från Mando Diao hade varit kul att se.


   
SvaraCitera

Titiyo var bäst i Så mycket bättre!


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera