Aviseringar
Rensa alla

SÅ ONANERAR DU PÅ BÄSTA SÄTT


Ämnesstartare

[cheers]Samtidigt som du har lite mysigt för dig själv, kan du läsa och ta del av detta:

En helt vanlig söndageftermiddag har Hemlig (smeknamn för HEMLIGHETSFUL, nu Maskrus) och Lampan en av sina mycket djupa och filosofiska konversationer, då de bestämmer sig för att skapa en tråd där de kan berätta om sina farhågor för den kommande UMträffen. (och tro oss, de är många, och mycket avancerade [zzz])

Då vi båda är mycket nervösa inför denna träff och ständigt pratar om det för alla i vår närhet, så tänkte vi berätta lite om våra största rädslor, förväntningar och teorier.

Något vi båda är mycket nervösa för är att ingen ska veta vilka vi är.
Vilket egentligen inte skulle vara så förvånade då Hemlig avreggat sin tidigare, och lite mer kända användare, och inte varit så överdrivet aktiv med sin nya. Och Lampan troligtvis inte låter bekant i alltför mångas öron då ni antagligen endast uppmärksammat henne som "hon med ett långt, skumt emonamn".

Vi fasar för kommentarer som "Vilka är de där tjejerna egentligen?" "Är de verkligen UMare?" och eftersom vi aldrig kommer vara på mer än en meters avstånd ifrån varandra; "Är de lesbiska?".

Vi är även rädda för att vi med vår ocoolhet ska bli utstötta från alla coola och kända människor som ska komma.

Hemlig har insett att BTA kanske kommer på träffen, och fasar för att han ska ta med sig sitt cirkeldiagram över liggstatistiken. Lampan oroar sig för att Lindblom kommer, trots att hon har avreggat. Kan man bli varnad även på UMträffar?

Vi stelnar av skräck för att bli kallade randoms av användare som är random för oss. För att motverka detta hade vi tänkt söka skydd hos Mario/Zlorg/Tjizi/Smet/annan snäll kändis för att förhoppningsvis få stråla lite i deras stjärnglans.

Vi är mycket intresserade av era förväntningar, farhågor och spekulationer.

Vem kommer seksa med vem?
Vem kommer spy som en gris innan alkoholen ens kommit fram?
Vem kommer få följa med Farbror Polisen?
Hur lång tid tar det innan det bli catfight?
Kommer Hemlig och Lampan överleva eller förgås av nervositet innan de ens hinner dit?

Vad tror DU?

All info om UMträffen 31 Maj.


   
Citera

[love]


   
SvaraCitera

När och var skulle träffen vara nu igen?


   
SvaraCitera

Maskrus:

Farbror Polisen

Farbror Blå ska det stå [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homunculi:

När och var skulle träffen vara nu igen?

31 Maj, Sthlm, Gärdet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maskrus:

förgås av nervositet innan de ens hinner dit

Med tanke på tråden låter det ganska troligt xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gosiiie:

Farbror Blå ska det stå

eeesch[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var är onanitipsen? [sad]


   
SvaraCitera

Gosiiie:

Farbror Blå ska det stå [wink]

Nej [no-no]


   
SvaraCitera

Maskrus:

31 Maj, Sthlm, Gärdet

Kan du länka tråden?


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Nej

tyst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maskrus:

Kommer Hemlig och Lampan överleva eller förgås av nervositet innan de ens hinner dit?

Ni kommer gå under av nervositet, för att sedan återuppstå i en bländande aura av donerad stjärnglans. Det är min teori, som jag grundar på absolut ingenting, men som jag ändå var tvungen att uttrycka, för jag tyckte att formulerade den så poetiskt och vackert.


   
SvaraCitera

MiniAugust:

Med tanke på tråden låter det ganska troligt xD

Höhö [blush]

iRasmus:

Var är onanitipsen? [sad]

Maskrus:

Samtidigt som du har lite mysigt för dig själv, kan du läsa och ta del av detta:

[no-no]


   
SvaraCitera

Gosiiie:

tyst

Nej [no-no]

I love Cheesypoofs:

Ni kommer gå under av nervositet, för att sedan återuppstå i en bländande aura av donerad stjärnglans. Det är min teori, som jag grundar på absolut ingenting, men som jag ändå var tvungen att uttrycka, för jag tyckte att formulerade den så poetiskt och vackert.

x'DDDDDDDDDDD [love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MiniAugust:

Med tanke på tråden låter det ganska troligt xD

[blush][blush]

iRasmus:

Var är onanitipsen?

Ser du dem inte?[sad][wink]

Homunculi:

Kan du länka tråden?

Har gjort det i första inlägget nu[smile]

I love Cheesypoofs:

Ni kommer gå under av nervositet, för att sedan återuppstå i en bländande aura av donerad stjärnglans. Det är min teori, som jag grundar på absolut ingenting, men som jag ändå var tvungen att uttrycka, för jag tyckte att formulerade den så poetiskt och vackert.

xDD du får ge dubbelt så mycket eftersom folk fortfarande ser dig som zlorg[no-no]


   
SvaraCitera