Aviseringar
Rensa alla

Så sjukt fett med ovärt


Gryphon:

farligt.

Det kan det nog vara. Men den effektiva aspekten väger tyngre, åtminstone i ett kortsiktigt perspektiv.

Hannajkl:

Men det är väl för att den rätta inte har hittats om det finns någon sådan.

Den rätta... jovisst. Men är du övertygad om att just den här tjejen är rätt för dig? Eller åtminstone mer rätt för dig än vad någon annan är?


   
SvaraCitera

Irrelevante:

Men den effektiva aspekten väger tyngre, åtminstone i ett kortsiktigt perspektiv.

Javisst gör den det. Men passa dig, en vacker dag så vaknar du upp och så har det gått typ åtta år 🙂


   
SvaraCitera

Gryphon:

Men passa dig, en vacker dag så vaknar du upp och så har det gått typ åtta år 🙂

Usch, säg inte så där. Jag har redan tidsångest. Min plan var att vara lyckligt gift vid 25, men den kommer ju att gå fullständigt i stöpet om de närmaste sex åren fortsätter med sådant icke-flyt i kärlek som det har gjort under den senaste tiden.


   
SvaraCitera

Irrelevante:

Min plan var att vara lyckligt gift vid 25

Haha, jag får nog gå ner på knä nu i dagarna om jag ska vara gift när jag är 25 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Irrelevante:

Det kan det nog vara. Men den effektiva aspekten väger tyngre, åtminstone i ett kortsiktigt perspektiv.

Ja men det skulle ju vara hyfsat hyperbra om jag kunde hålla mig normal med henne. Vill inte förlora henne. Hur menar du förresten, om det var nåt jag missade?

Irrelevante:

Den rätta... jovisst. Men är du övertygad om att just den här tjejen är rätt för dig? Eller åtminstone mer rätt för dig än vad någon annan är?

Jag har ingen aning. Har försökt hitta andra, men ingen väcker samma känslor. Jag kan inbilla mig i början. Men sen lär jag känna personen och då blir hon ointressant för mig.
Vet inte om jag tror att det finns någon som är rätt. Men hon skulle ha varit så perfekt för mig och jag för henne om verligheten var en annan. Men verkligheten är ju det den är. Uppenbarligen.


   
SvaraCitera

Hannajkl:

japp, värre ja. Mm, försöka kan man alltid. [cute]

Om man planerar saker i förväg så att man är för upptagen för att tänka på någon så... [rolleyes][cute]


   
SvaraCitera

Gryphon:

Haha, jag får nog gå ner på knä nu i dagarna om jag ska vara gift när jag är 25 🙂

Haha, du har åtminstone någon att gå ner på knä inför.


   
SvaraCitera

Irrelevante:

Haha, du har åtminstone någon att gå ner på knä inför.

Ja, det är ett steg på rätt väg iallafall 🙂


   
SvaraCitera

Hannajkl:

Hur menar du förresten, om det var nåt jag missade?

Nja, det där var mest riktat till Gryphons svar på mitt första inlägg i tråden.

Hannajkl:

Jag har ingen aning. Har försökt hitta andra, men ingen väcker samma känslor.

:/ Men du är inte sådär jättegammal (typ 16-17, eller är jag helt ute och cyklar?) och då kan ju känslorna spela en ett par spratt. Man kan ju bli hejdlöst förälskad i någon, en förälskelse som egentligen är helt omöjlig ur en rationell synvinkel, men som verkar rätt och riktig just i detta nu. De känslorna avtar genom åren, eller så är det bara jag som ser alla problem snarare än alla möjligheter.

Ähm, jag vet inte om det där hjälpte särskilt mycket, eller om jag ens har någon form av relevans i det jag skriver. Tilläggas skall kanske att allt som innefattar relationer definitivt inte är mitt område.


   
SvaraCitera

Gryphon:

Ja, det är ett steg på rätt väg iallafall 🙂

Ohja. Och ni verkar så söta ihop.


   
SvaraCitera

Irrelevante:

Och ni verkar så söta ihop.

Det är vi nog också. Speciellt när vi precis har vaknat, då är vi båda som sötast 🙂

Ska ta en fin bild på oss tillsammans nästa gång hon är här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Irrelevante:

Ähm, jag vet inte om det där hjälpte särskilt mycket, eller om jag ens har någon form av relevans i det jag skriver. Tilläggas skall kanske att allt som innefattar relationer definitivt inte är mitt område.

Hahaha, okej. Jomen det är bra. Allt är bättre än min egen hjärna iaf. Jo, jag ska fylla sjutton. Men jag vet ju hur det har crappat sig då en av två vänner blir kär i vännen och så... Ja, det har ju blivit så för mig förut, fast tvärtom då.
Ja, jag hoppas att jag mognar och växer och att jag kan se henne bara som en chill vän. Chiiilll...


   
SvaraCitera

Låter smått galet, leta efter nån annan, att försöka bryta upp ens kompis förhållande i rent själviska syften är fan inget nice.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

att försöka bryta upp ens kompis förhållande i rent själviska syften är fan inget nice.

har inte tänkt göra det [zzz]


   
SvaraCitera

Hannajkl:

har inte tänkt göra det [zzz]

Nä, Tvivlar starkt på att det skulle funka om de nu bröt upp ändå.

Tio års ålderskillnad. Finns det inga gränser? [shake]


   
SvaraCitera