Aviseringar
Rensa alla

så sjukt kär..


Ämnesstartare

Jag har gillat och varit tillsammans med killar i hela mitt liv och aldrig tänkt på tjejer riktigt på det sättet (inte som jag vetat om i alla fall). Men för 1 år sen när jag började gymnasiet blev jag kär i en tjej i min klass.

I början tyckte jag bara att hon var söt och det kändes jättekonstigt eftersom jag aldrig tänkt så om en tjej förut. När jag lärde känna henne och började umgås med henne och blev jag kär i henne.. Hon är underbar och perfekt! men hon har kille.. och jag är nästan helt säker på att hon inte är det minsta intresserad av tjejer.

Jag vet inte vad jag ska göra jag har aldrig varit så här kär förut och kan inte släppa henne hur mycket jag än försöker! Ibland känner jag bara för att berätta allt för henne så att jag ska kunna gå vidare men är så himla rädd för att jag ska förlora vänskapen med henne om jag gör det. Men jag kan inte få ut henne ur huvudet och det här har gjort mig jättedeppig.. hjälp, vad ska jag göra? 🙁


   
Citera

prata med henne då, Man måste satsa för att vinna. Eller så vänjer du dig vid den dåligakänslan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det där är jättesvårt.
Du får väga för eller imot. Det kommer att gå över med tiden, om det är till någon tröst.

Men som sagt ..

OF 5:

Man måste satsa för att vinna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jo det är sant men så jävla svårt bara! 🙁


   
SvaraCitera