Aviseringar
Rensa alla

Så **** tråkigt :S


Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Ja

hur gammal är du? [blush]


   
SvaraCitera
Papper

Jag har också tråkigt, är i min replokal en gång i veckan iaf annars så är jag bara hemma och skiter i läxor...
Ska nog börja göra alla uppgifter man har så man inte ligger efter, det lär ju få dagarna att gå.


   
SvaraCitera

Regn:

hur gammal är du? [blush]

Varför undrar du? [blush]


   
SvaraCitera

EndlessZero:

Asså, allvarligt, vad gör alla om dagarna?

blir väckt vid middagen runt 5, käkar och sen så sätter jag mig vid datorn. Sticker till ngn kompis runt 8-tiden, snackar skit, ser på film och spelar tv-spel. går hem runt 2-3, sätter mig och lyssnar på musik och grejer med ngn låt som ska spelas in, somnar runt 07.00 [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EndlessZero:

även en helgdag ^^

Ibland kan jag bara vara hemma heeela helgen och kolla på tv, datan och kanske göra läxor .. och ibland går jag ut heeela helgen jag åker till stan med kompisar eller på bio, eller bara hem till dem eller till området där dem bor och är där ist för att vara hemma.
mina helger varierar.

vardagar är rutin; vakna, duscha/fixa
mig, skola, lektioner, lunch, lektioner, åka hem, kolla på tv, gå in på datan/internet, äta mat, data igen , tv igen , kanske göra nån läxa och sen sova.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Varför undrar du?

bara undrar.[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skolan
pluggar
kompisar
simning
dans/sång
dubbar film ibland
festar
o annat, he.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Ja. [smile]

Hur känns det osv? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IceFalk:

Jag är sjukskriven på heltid och går i terapi med mig själv som jag brukar säga (nej, jag kom på det precis). Men det är så en typisk dag ser ut för mig!

På vilket sätt mår du bättre av din "egenterapi"?
Vrf sjukskriven?
(Nyfikentrollet flög i mig[wink])


   
SvaraCitera

Unexpected:

Hur känns det osv? [smile]

Lite blandat. Jag tror det var rätt sak att göra, jag hade inte klarat att fortsätta skolan, men det känns ju lite halvdant och fail ändå. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Lite blandat. Jag tror det var rätt sak att göra, jag hade inte klarat att fortsätta skolan, men det känns ju lite halvdant och fail ändå. [smile]

Det är jobbigt att inte vara misslyckad 😛

Men du planerar att börja om nästa år och så? [smile]


   
SvaraCitera

Unexpected:

Men du planerar att börja om nästa år och så? [smile]

På ett eller annat vis ja. Lutar mest åt folkhögskola, det verkar dock läskigt och svårt och usch jag vet inte vad, men jag får se. Jag har tänkt gå ur skolan på ett eller annat vis i alla fall. [smile]


   
SvaraCitera
blum
 blum

vaknar
går på toalettttten
planerar att gå till skolan
(gråter lite)
somnar om
vaknar
startar datorn
fixar frukost
kollar diverse forum osv
ser på serier
överväger att plugga lite men låter bli
(handlar mat/diskar/tvättar)
fixar middag
ser lite mer serier
duschar
kramar herr sambo
sover

har dock bestämt mig för att plugga på deltid nu, så då blir det ett par timmar skola måndag-torsdag, plus lite plugg hemma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Lutar mest åt folkhögskola, det verkar dock läskigt och svårt och usch jag vet inte vad, men jag får se. Jag har tänkt gå ur skolan på ett eller annat vis i alla fall. [smile]

Men du är inte 18 va? Man kan ju få dispens men det brukar inte vara det lättaste.

Jag förstår dig till hundra procent, men jag råder dig ändå att testa igen nästa år, kanske annan linje eller skola, och om det inte passar är det ju bara att hoppa av igen. Om du nu inte fyller arton snart, alltså [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EndlessZero:

förklara eran dag för mig 🙂

Image


   
SvaraCitera