Aviseringar
Rensa alla

Så trött på (DOOMSDAY) 2012 snacket


Ämnesstartare

snopp kallas mannens könsorgan


   
SvaraCitera

BADUM-DUM-TSHH, inget mer att tillägga. Skitsnack, man kan inte förutse när jorden går under. Dock vet vi att den lär göra det någon gång. Gå under = Alla dör. Men det händer ju kataklysmer.


   
SvaraCitera

asfaltsmaskin:

Maya indianernas kalender

det roliga är ju att Maya kalender är efter i vårt tide-tänkande, 2012 för Maya var 1974 för oss, så nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Indianerna har haft rätt angående allt hittils.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

2012 snacket är bara spännande 🙂 Alla ger olika förklaringar på varför det skulle kunna hända och varför det inte kan hända.
Helt amazing, fast skulle vara coolt att uppleva det domedagen!

Vad jag har hört av 2012 så kommer all ström försvinna pga av att jorden står i nån linje med massa skit (Förstod inte ett piss när några förklara för mig.). Och om vi människor har ström så kommer alla få panik och förstöra osv osv :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vaddå 2012?! Vi kommer ju dö redan nästa år!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asfaltsmaskin:

är så trött på det, någon som holler med, bara för att Maya indianernas kalender slutar då betyder vell det inte undergång??

Eeeh... jo? :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi kommer alla att dö det finns inget vi kan göra åt det. Dock så kommer inget hända 21 december 2012 🙂


   
SvaraCitera

operation doomsday


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capelon:

Vi kommer alla att dö det finns inget vi kan göra åt det. Dock så kommer inget hända 21 december 2012 🙂

stämmer! helt rätt[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xparn:

Indianerna har haft rätt angående allt hittils.

vilka indianer i såfall, mayaindianernas almanacka gick helt rätt, men som stod i en komentar åvan, 2012 för dem var 1974!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capelon:

21 december 2012

den dagen blir spännande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja, vi får de, men jag tror inte att det kommer att hända någonting, enligt extremt kristna skulle jorden ha gått under redan 1993, 1995 och år 2000, alla dem åren har det varigt snack om inan, samma som nu, dem som värkligen tror på det måste nog bli besvikna när inget händer[shake]

jag har också sätt att ingen är överens vilken dag det blir, vissa säger 21, andra 22, 23 eller 24 lol[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wall of text


   
SvaraCitera

orka inte läsa allt 😛 men en polare till mig hade läst i illustrerad vetenskap tror jag det var om att det skulle bli massa solstormar osv 2012 😮


   
SvaraCitera