Aviseringar
Rensa alla

Så tröttsamt det är att pendla 🙁


Ämnesstartare

Jag bara måste skriva av mig lite grann.. Men jag har ett dilemma.. jag brukar pendla till skolan vilket tar 1 h 15 min (Högskolan i Halmstad) ifrån Göteborg. Att pendla är inte jätte jobbigt.

Men det börjar verkligen kännas jobbigt då man börjar så tidigt 8:15 och måste då vakna kl 5, jag är inte alls van vid att göra det 🙁 Jag är jätte trött och seg varje dag och klarar inte av att plugga eller någonting. Jag funderar lite på att hoppa av, men har ju kurser att klara för att få nytt csn och vet inte vad jag skall göra. Vad borde jag göra? Något förslag någon? 🙂

Tack för svar! 

Snälla var seriös också.


   
Citera
Ämnesstartare

Gå och lägg dig tidigare på kvällen så att du får sova dina 9 timmar eller vad det är du behöver.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var jag du så skulle jag fråga om det finns möjlighet att få börja samma tid men kanske sluta lite senare. 


   
SvaraCitera

Så att flytta är inget alternativ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Gå och lägg dig tidigare på kvällen så att du får sova dina 9 timmar eller vad det är du behöver.

jo jag vet.. men de går ju inte :p då måste ja lägga mig typ 20:00 och jag kommer hem från gymmet vid den tiden :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pendulum:
Så att flytta är inget alternativ?

Jag har inte riktigt någon lust att göra det :p (jag trivs väldigt bra här i götet :p)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

jo jag vet.. men de går ju inte :p då måste ja lägga mig typ 20:00 och jag kommer hem från gymmet vid den tiden :p

du får prioritera 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

du får prioritera 

det är otroligt svårt då de svårt att få till plugg :p Jag är inte alls van vid att börja kl 5 på morgonen :p Funderar på att försöka byta.. men vet inte hur. vill ju inte gå om hela skitet.


   
SvaraCitera
frukt

Måste du gå upp 90 minuter innan du åker?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

frukt:
Måste du gå upp 90 minuter innan du åker?

Tåget går kl 06:40 och jag behöver gå hemifrån ungefär 06:00


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

frukt:
Måste du gå upp 90 minuter innan du åker?

Jag vaknar då kl 5


   
SvaraCitera
frukt

Anura:

Jag vaknar då kl 5

Fan, en timme är väl lite väl möe va.


   
SvaraCitera

Mm pendlar mellan Malmö och Helsingborg. Sucks. Tumme ned


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

det är otroligt svårt då de svårt att få till plugg :p Jag är inte alls van vid att börja kl 5 på morgonen :p Funderar på att försöka byta.. men vet inte hur. vill ju inte gå om hela skitet.

FLYTTA bara för fan. det är inte fler rasister i hstad än i gbg.......


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

frukt:

Fan, en timme är väl lite väl möe va.

va?

Edinburgh:
Mm pendlar mellan Malmö och Helsingborg. Sucks. Tumme ned

Varför då? Fast det är väl inte alls så jobbigt? Du behöver väl inte vakna kl 5? Det är iallafall inte en timmes resa.

S3ON:

FLYTTA bara för fan. det är inte fler rasister i hstad än i gbg.......

rasisterna är jag inte rädd för :p Jag bara trivs väldigt väl här i gbg :p


   
SvaraCitera