Aviseringar
Rensa alla

Så tröttsamt det är att pendla 🙁


Anura:

va?
Varför då? Fast det är väl inte alls så jobbigt? Du behöver väl inte vakna kl 5? Det är iallafall inte en timmes resa.
rasisterna är jag inte rädd för :p Jag bara trivs väldigt väl här i gbg :p

Buss till malmö c, sen tåg till hbg och buss ut till kontoret. Ca tre timmar om dagen Tumme ned


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Edinburgh:

Buss till malmö c, sen tåg till hbg och buss ut till kontoret. Ca tre timmar om dagen Tumme ned

oj då.. för mig tar de väl ca 2h sammanlagt. när behöver du vakna då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura: rasisterna är jag inte rädd för :p Jag bara trivs väldigt väl här i gbg :p

Lite för väl kanske. :/ 

Fortsätt söka i gbg så kanske du har tur och kan börja plugga på hemmaplan med tiden? (Antar att man ej behöver läsa om hela programmet från början om man byter skola?) Om det är samma program alltså. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Fortsätt söka i gbg så kanske du har tur och kan börja plugga på hemmaplan med tiden? (Antar att man ej behöver läsa om hela programmet från början om man byter skola?) Om det är samma program alltså.

kmr nog inte komma in vill heller inte börja om :p Man kan typ börja i borås eller trollhättan som inte är lika långt men då måste jag fixa kurserna i halmstad först.


   
SvaraCitera

Anura:

oj då.. för mig tar de väl ca 2h sammanlagt. när behöver du vakna då?

Om jag ska vara på jobbet kl 08 så går jag upp typ 0615 och har en kvart på mig att ta mig till bussen. Brukar oftast rulla in på jobbet runt 09 istället Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Edinburgh: Om jag ska vara på jobbet kl 08 så går jag upp typ 0615

sa du inte att de tar 3 timmar? åtminstone behöver du inte vakna kl 5. det är killer 🙁 Sedan är det ju annorlunda med jobb, där får du lön juh :p (och har inget plugg)


   
SvaraCitera

Anura:

sa du inte att de tar 3 timmar? åtminstone behöver du inte vakna kl 5. det är killer 🙁 Sedan är det ju annorlunda med jobb, där får du lön juh :p (och har inget plugg)

3 timmar om dagen. Man ska ju hem också. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Edinburgh:

3 timmar om dagen. Man ska ju hem också. 

Ah.. då har de soft juh (om man jämför med mig) för mig tar de fram 2 h och 2h hem. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

kmr nog inte komma in vill heller inte börja om :p Man kan typ börja i borås eller trollhättan som inte är lika långt men då måste jag fixa kurserna i halmstad först.

keep kämping dude, u can do it!! Kommer kännas jätteskönt när du är klar sedan! Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: keep kämping dude, u can do it!! Kommer kännas jätteskönt när du är klar sedan!

ja.. men om jag känner nu att jag inte orkar och dör av att pendla så här tidigt jag vet inte hurjag skall klara det i ytterligare 2 år 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

ja.. men om jag känner nu att jag inte orkar och dör av att pendla så här tidigt jag vet inte hurjag skall klara det i ytterligare 2 år 🙁

HÅLL UT!! Tänk bara på hur mkt längre liv än 2 år du har framför dig och att det kommer att löna sig! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

HÅLL UT!! Tänk bara på hur mkt längre liv än 2 år du har framför dig och att det kommer att löna sig! 🙂

jag ska försöka byta eller något :p (så att jag kan klara av detta), jag kan inte hoppa av :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

jag ska försöka byta eller något :p (så att jag kan klara av detta), jag kan inte hoppa av :p

Bra, du löser det! Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Bra, du löser det! Tumme upp

jag är rädd att de inte funkar 🙁 Har lite ångest.. men tack iaf för de peppade orden!! 🙂


   
SvaraCitera

Blir det kortare pendlingstid om du flyttar till södra Göteborg?


   
SvaraCitera