Aviseringar
Rensa alla

så vad tycker ni om mass effect 3?


Ämnesstartare

så jag funderar på att köpa homefront eller masseffect 3 vad ska jag välja? båda ser grymma ut
men jag får bara ta en vilken ska jag ta?


   
Citera
Ämnesetiketter

Har du spelat de tidigare mass effect spelen? I så fall borde du ju spela trean [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Har du spelat de tidigare mass effect spelen? I så fall borde du ju spela trean

jag har inte spelat ett enda mass effect spel [blush]


   
SvaraCitera

ash_delaman:

jag har inte spelat ett enda mass effect spel

Skulle gissa på att trean är mest givande och du spelat de andra två. De är ju billiga att köpa nu [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Skulle gissa på att trean är mest givande och du spelat de andra två. De är ju billiga att köpa nu

ok tack [smile]


   
SvaraCitera

Nintendo:

I så fall borde du ju spela trean

Nej, har man spelat de andra två bör man inte spela trean och förstöra hela serien.


   
SvaraCitera

Randroid:

Nej, har man spelat de andra två bör man inte spela trean och förstöra hela serien.

Eller så ska man inte vara så jävla tramsig att man tycker att trean förstör hela spelserien. [smile]


   
SvaraCitera

Nintendo:

Eller så ska man inte vara så jävla tramsig att man tycker att trean förstör hela spelserien.

Fast det gjorde det ju. Ny manusförfattare = katastrof, deus ex machina och luckor i handlingen. Nej usch, var inte alls bra.


   
SvaraCitera

Randroid:

Fast det gjorde det ju. Ny manusförfattare = katastrof, deus ex machina och luckor i handlingen. Nej usch, var inte alls bra.

Fast jag tänker tro på
-teorin. Och det är så mycket annat fint i spelet som berör, tycker inte att slutet är tillräckligt för att sabba allt det.


   
SvaraCitera

Nintendo:

Och det är så mycket annat fint i spelet som berör, tycker inte att slutet är tillräckligt för att sabba allt det.

Oja, fram till slutet hade det jättefina scener, t.ex. Morin, och Grunt, osvosv.

Men slutet förstörde _hela_ serien för det var liksom. "Va, vad har jag då kämpat för fattar enteeeeeeeeeeeee"


   
SvaraCitera

WOW TÄNK PÅ SPOILER NU VA

Scrollade sidan upp och ned för att inte hinna läsa.
Det finns folk som inte lirat trean än, inkluderat mig själv.


   
SvaraCitera

Nintendo:

Fast jag tänker tro på

Verkar ju rätt trovärdigt, dock inte särskilt mycket mindre frustrerande, dessutom fattas det ju då en ganska fet bit av slutet.


   
SvaraCitera

Nintendo:

Och det är så mycket annat fint i spelet som berör

Manipulerad, slår vad om att du gråter till hollywood-filmer också!! [mad][mad]


   
SvaraCitera

Randroid:

Men slutet förstörde _hela_ serien för det var liksom.

Fokusera på den fina resan som ledde till slutet då [no-no]

Nachac:

dessutom fattas det ju då en ganska fet bit av slutet.

Förhoppningsvis så ger DLC:n i sommar lite mer svar, för dem som vill ha det [cute]

Mawns:

Manipulerad, slår vad om att du gråter till hollywood-filmer också!!

Nja, mja. Kanske [mad]
Dold text: Den otroliga vandringen, buhuhuh [cry]

Nä, kan bli lite tårögd då och då till filmer, brukar inte sitta och storböla som jag gjorde till en viss scen i mass effect 3 [no-no]


   
SvaraCitera

Nintendo:

Förhoppningsvis så ger DLC:n i sommar lite mer svar, för dem som vill ha det [cute]

Ja, tack.


   
SvaraCitera