Aviseringar
Rensa alla

Sabaton!


Armagedda:

Black Metal måste intas så åtminstone! Cool

Självfallet, man får gärna offra grannens kattungar också när man ändå är på G. (isola är så stolt över mig)

Armagedda:

Kan vara så också!

Fan Rammstein lyssnade jag riktigt mycket på förut. Jävligt bra faktiskt. På tal om det, får nog dra på Sehnsucht, som är deras bästa platta.

Jag gillar musik som jag kan låtsas att jag är bra på tyska till, har tom lyssnat på Warlock en och två gånger på grund av detta min enda svaghet.


   
SvaraCitera

dazed: Jag gillar musik som jag kan låtsas att jag är bra på tyska till, har tom lyssnat på Warlock en och två gånger på grund av detta min enda svaghet.

Haha, känner igen mig i det där! Jag tror att jag kan uttala tyska perfekt bara för jag sjunger med till Rammstein! Cool
Om uttalet öht låter bra, låts bäst vara osagt! Icke!


   
SvaraCitera

Armagedda:

Haha, känner igen mig i det där! Jag tror att jag kan uttala tyska perfekt bara för jag sjunger med till Rammstein! Cool
Om uttalet öht låter bra, låts bäst vara osagt! Icke!

Har en vän jag brukar skrika kommandoord till på tyska, det är trevligt att liva upp vardagen lite.


   
SvaraCitera

dazed: Har en vän jag brukar skrika kommandoord till på tyska, det är trevligt att liva upp vardagen lite.

Glatt skålande


   
SvaraCitera

Ett av Sveriges mest överskattade band. Usch och fy vad jag är trött på dem.


   
SvaraCitera
sincan

iddqd:
Ett av Sveriges mest överskattade band. Usch och fy vad jag är trött på dem.


   
SvaraCitera

iddqd: Ett av Sveriges mest överskattade band. Usch och fy vad jag är trött på dem.

Brukar bli så när band börjar lira endast för cash!


   
SvaraCitera
sincan

Armagedda:

Brukar bli så när band börjar lira endast för cash!

Eller när man fyller x antal skivor med samma låt.


   
SvaraCitera

sincan: Eller när man fyller x antal skivor med samma låt.

Det också. Därför man håller sig till den mörka och skitiga undergroundscenen! Icke!


   
SvaraCitera
Yaren

Om man gillar blonda korthåriga svenska pojkar som är högljudda och patriotiska, då ska man dra dit och ragga xD

Har sett dem på grönan och innan Maiden. Var väl sådär. Lite festligt kanske, grejen är att det var skitljud på båda konserterna så jag har ingen aning hur de låter egentligen.


   
SvaraCitera
Exner

Yaren: xD

Blink


   
SvaraCitera
Yaren

Btw, inte fan är Sabaton Death Metal.


   
SvaraCitera

iddqd: Ett av Sveriges mest överskattade band. Usch och fy vad jag är trött på dem.

Snarare mest underskattade.


   
SvaraCitera

Sherre:

Snarare mest underskattade.

Lol nej


   
SvaraCitera

Sherre: Snarare mest underskattade.

Utveckla? :S


   
SvaraCitera