Aviseringar
Rensa alla

Sabaton!


Exner

Yaren: Btw, inte fan är Sabaton Death Metal.

ej
n


   
SvaraCitera

iddqd: Lol nej

Armagedda: Utveckla? :S

Är väldigt många som inte har en aning om vilka dom är. Inte ofta man läser stora nyheter om Sabaton direkt och då har dom ändå gjort en massa bra låtar.


   
SvaraCitera

Sherre:

Är väldigt många som inte har en aning om vilka dom är. Inte ofta man läser stora nyheter om Sabaton direkt och då har dom ändå gjort en massa bra låtar.

Nja... nu är det faktiskt du som snackar skit.


   
SvaraCitera

Förövrigt tycker jag avhopparna från Sabaton som skapat bandet Civil War med sångaren från Astral Doors låter bättre än Sabaton i sin nuvarande skepnad.


   
SvaraCitera

Sherre:

Är väldigt många som inte har en aning om vilka dom är. Inte ofta man läser stora nyheter om Sabaton direkt och då har dom ändå gjort en massa bra låtar.

De är betydligt större än de flesta svenska band i genren. De flesta svenska band i genren är dessutom mycket bättre än Sabaton.


   
SvaraCitera

Yaren:pojkar som är högljudda och patriotiska, då ska man dra dit och ragga xD

Jag spydde lite.


   
SvaraCitera

dazed: Förövrigt tycker jag avhopparna från Sabaton som skapat bandet Civil War med sångaren från Astral Doors låter bättre än Sabaton i sin nuvarande skepnad.

Håller inte med. Men men smaken är väl som baken.


   
SvaraCitera

Exner:

ej
n

ta bort taggen då


   
SvaraCitera

Sherre:

Håller inte med. Men men smaken är väl som baken.

Kanske hjälper om man gillade Astral Doors innan också.


   
SvaraCitera

Sherre:

Är väldigt många som inte har en aning om vilka dom är. Inte ofta man läser stora nyheter om Sabaton direkt och då har dom ändå gjort en massa bra låtar.

Nja, håller ente med!


   
SvaraCitera
Yaren

kukoxo:

Jag spydde lite.

Haha 🙂 


   
SvaraCitera