Aviseringar
Rensa alla

SACO-mässa i Älvsjö 20/11


Bell
 Bell
Ämnesstartare

Är det någon som ska på SACO-mässan i Älvsjö imorgon? Vore roligt att veta.. [cute]


   
Citera
Ämnesetiketter

Föreslås en UM-träff på SACO-mässan? [cute]


   
SvaraCitera

Vad är det ens? Tänkte saccosäckar först.


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

five squared:

Föreslås en UM-träff på SACO-mässan?

Rätt bra idé! Men det är ju svårt att veta vart man ska träffas, rätt stort ju 😉 Men typ bestämma att alla går på samma föreläsning? [smile]


   
SvaraCitera

Bell:

Är det någon som ska på SACO-mässan i Älvsjö imorgon?

Jag funderade på att åka till Stockholm och gå på mässsan under fredagen, men jag vet inte om jag har tid eller ens råd att åka dit, bara för den sakens skull. Men jag tycker att den mässan är väldigt intressant att gå på, men passa er för föreläsningarna, särskilt om det finns någon "Att läsa humaniora vid SU" - förra året var den föreläsningen riktigt, riktigt gräslig.


   
SvaraCitera

oggelgoggel:

Vad är det ens?

Studentmässa. En stor del av Sveriges alla lärosäten ställer ut där och man kan få information (och kilovis med roliga utbildningskataloger).


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

oggelgoggel:

Vad är det ens? Tänkte saccosäckar först.

Sveriges akademikers centralorganisation. Låter ju sjukt tråkigt, men det handlar om studier efter studenten på högskola och universitit [y] Massa utbildningar som har föreläsningar och svarar på frågor osv. Man får tips om vad man kan bli helt enkelt. Vad man ska läsa osv, ska bli skoj. Jag vill bli psykolog så jag ska bland annat gå på den föreläsningen [smile]


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

Irrelevante:

"Att läsa humaniora vid SU" - förra året var den föreläsningen riktigt, riktigt gräslig.

Okej, tack för tipset ^^


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

Hallå, nån mer ska väl dit? [smile]


   
SvaraCitera

Ja, dessvärre.


   
SvaraCitera

Bell:

Sveriges akademikers centralorganisation.

Möjligt att jag var där för några år sen... Lär ju inte masa mig dit iaf, även om det vore bra för jag vet knappast vad jag vill plugga


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

Simnudel:

Ja, dessvärre.

vad är det för negativ ton? [no-no]


   
SvaraCitera

five squared:

Föreslås en UM-träff på SACO-mässan?

Ska du dit? [surprised]


   
SvaraCitera

Bell:

vad är det för negativ ton?

Det enda intressanta där är gratisgodiset som vissa montrar erbjuder.


   
SvaraCitera

Äh, sist jag var i Älvsjö på mässa så vart jag utslängd...[sad]


   
SvaraCitera