Aviseringar
Rensa alla

Sad nibba hours


Ämnesstartare

Ey har ni några riktigt jävla sorgliga låtar som ni vill dela med er av så äre uppskattat❤️


   
Citera

All of me, perfect imperfection ? har jag aldrig gillat mer än en gång då min klasskompis sjöng den och sen hörde jag allt folk sjunga den om och om igen tills jag inte minns mer hur min klasskompis gjorde den. Men så sjöng vi den i LÖRDAGS till BITSAEON eftersom hans FARMOR gått bort Gråter Gråter 

Colors and city lyssnade jag på efter studenten, goodbye my lover lyssnade syrran på och förmodligen alla andra när de gjort slut. Mika, any other world. Erik Faber, 4400 intro, smallvile intro och Angel, the Tribe ost.. intro.. vill säga ost men det är ju inte svenska Tardig 

Jag tycker du har ett sorgligt namn för det låter som du tänker mycket på Pepsi ändå. Min chef på jobbet skrattade i början när jag sa "kpoparna" det började jag också skratta till för brukar ju inte säga kpoparna och det lät som popcorn Rodnar Rodnar


   
SvaraCitera

Jag vet en låt till


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

menar du riktigt deprimerade låtar eller bara ledsna låtar


   
SvaraCitera

Justin Bieber - Baby </3


   
SvaraCitera
Listus

Papa Roach - Scars kanske, vilken känsla man kan få till den låten asså 


   
SvaraCitera

Vet inte vad du söker för stil men här har du något jag lyssnar på

Another Sad Song- Lower Than Atlantis
You- Keaton Henson
Berlin- RY X
Shelter- Birdy
Medicine- Daughter
Oceans- Lauren Sanderson
24 Floors- The Maine
Echo- Jason Walker


   
SvaraCitera

Vet inte varför men pink floyd brukar göra mig rätt deppig


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera
Listus

Sen om du inte vill höra en sång räcker det väl med att höra Stefan Löfven öppna käften 😉


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera
Maxxie

Daughter - Lifeforms


   
SvaraCitera