Aviseringar
Rensa alla

Sade upp mitt hyreskontrakt idag


Ämnesstartare

Så efter nyår är jag hemlös om jag inte bestämmer mig om något vettigt att göra, och för att få göra något vettigt måste jag ringa och övertyga människa om att det är vettigt att få göra något vettigt, kommer nog inte att göra det, pga kommer ändå att misslyckas.
I vilket fall så måste jag lämna skogen och flytta till någon stad, är väldigt rädd och osäker och orolig och hela det spektrat av känslor, hatar städer.

Lite såhär ni vet:


   
Citera

Jobbigt de låter.


   
SvaraCitera
reben

vad modigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lycka till


   
SvaraCitera
mynona

jag beundrar dig för din ärlighet. jag önskar dig lycka till. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför gjorde du det innan du var säker på att du hade ngt att flytta till?
modigt vare iaf!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
varför gjorde du det innan du var säker på att du hade ngt att flytta till?
modigt vare iaf!

För att jag tröttnat på att bo i ingenstans ute i skogen med en hyra i klass med stockholms
90% alkoholister som grannar som festar ofta och högljutt osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lífþrasir:

För att jag tröttnat på att bo i ingenstans ute i skogen med en hyra i klass med stockholms
90% alkoholister som grannar som festar ofta och högljutt osv.

förstår. har du sökt en massa nu?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

förstår. har du sökt en massa nu?

Nä, orkar inte bry mig, vet inte var jag vill bo pga måste finnas högskla/universitet med lämpliga kurser att läsa och finns ändå inga lediga bostäder någonstans


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lífþrasir:

Nä, orkar inte bry mig, vet inte var jag vill bo pga måste finnas högskla/universitet med lämpliga kurser att läsa och finns ändå inga lediga bostäder någonstans

kolla vilken som har störst garanti för boende osv
skönt att inte ha någonting som binder en någonstans och bara kunna flytta varsomhelst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

kolla vilken som har störst garanti för boende osv
skönt att inte ha någonting som binder en någonstans och bara kunna flytta varsomhelst

Min lokala stad örebro har "bostadsgaranti", men det finns ändå inga bostäder, då är det typ att få sova tillsammans med ett oreäknerligt antal andra i en gammal gympsal eller liknande de får ta till. Så det innebär i praktiken ingenting att få garanti för boende


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det finns bostadsgaranti här (om man till en början är inskriven på su), sex mil från huvudstaden. vågar inte flytta eftersom alternativet de närmaste femton åren eller så är inneboenden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:
det finns bostadsgaranti här (om man till en början är inskriven på su), sex mil från huvudstaden. vågar inte flytta eftersom alternativet de närmaste femton åren eller så är inneboenden.

du bor ju jättebraIcke!

Lífþrasir:

Min lokala stad örebro har "bostadsgaranti", men det finns ändå inga bostäder, då är det typ att få sova tillsammans med ett oreäknerligt antal andra i en gammal gympsal eller liknande de får ta till. Så det innebär i praktiken ingenting att få garanti för boende

mkt bättre än hemlöshet iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

mkt bättre än hemlöshet iaf

Jo, men behöver inte faktiskt bli hemlös, har andra människor jag kan bo hos om det inte går väl, var en liten överdrift av rädsla och frustration


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lífþrasir:

Jo, men behöver inte faktiskt bli hemlös, har andra människor jag kan bo hos om det inte går väl, var en liten överdrift av rädsla och frustration

tur!


   
SvaraCitera