Aviseringar
Rensa alla

Sadface


Ämnesstartare

Sadface kan inte sova pga. tö.

Är i Malmö tillfälligt o hör nu att snön regnar bort[sad]

Någon i Göteborg som läser detta och kan berätta om det är samma där?[sad]

Känns fö. som att vintern är slut... hoppas dock fortfarande på att vi får minst lika mycket snö och kyla som förra vintern... gärna mer[love]


   
Citera
Ämnesetiketter

Har snö typ till hakan och bor strax under Stockholm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

här är det snö och -16 iaf, synd för dej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det har småregnat i göteborg hela kvällen, vet inte om det gör det fortfarande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Det har småregnat i göteborg hela kvällen

[cry]

Sen vet jag inte vad vad jag tycker är värst egentligen - att snön töar eller att slasket sedan fryser...


   
SvaraCitera

Nu har regnet även kommit hit till en plats ca 10 mil ifrån Göteborg! Nu ska det firas! [party]

Jag har inget emot snö men nu är det för mycket. Man har ju ingenstans att göra av den längre när man skottar så nu känns det bra om det kan regna bort lite.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Jag har inget emot snö men nu är det för mycket. Man har ju ingenstans att göra av den längre när man skottar så nu känns det bra om det kan regna bort lite.

grejen är ju att det kommer bli is öööverallt där nu. föredrar nog att ha för mycket snö isf [smile] här har det inte regnat än heller weoweoweoo


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

grejen är ju att det kommer bli is öööverallt där nu. föredrar nog att ha för mycket snö isf [smile] här har det inte regnat än heller weoweoweoo

Det har du i och för sig rätt i. Men man får helt enkelt hålla sig inne till Maj. Det är värt det bara man slipper gå 2 km för att bli av med snön när man skottar.

Det kommer nog, det smyger sig närmre!


   
SvaraCitera

Göteborg kan få stockholms snö, vill ej ha den.


   
SvaraCitera

Tusan. Bara för jag börjat fira för fullt här så dyker årets värsta snöfall upp utanför fönstret.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Nu har regnet även kommit hit till en plats ca 10 mil ifrån Göteborg!

Munkedal? DINGLE!??!???

El Guaje:

Nu ska det firas! [party]

Tänk bara på: När det kvarvarande slasket fryser igen när kylan återvänder - hur det blir då... Och snö på det så har du verkligen något att fira[wink][crazy][party]

Nirr:

Göteborg kan få stockholms snö

Faxar du den till mig?

El Guaje:

Bara för jag börjat fira för fullt här så dyker årets värsta snöfall upp utanför fönstret.

Jag fällde nästan glädje tårar när jag körde från Höör till Malmö för ca 2 timmar sedan... det var så mycket snöande och så STORA flingor... Hoppas att bemötas av sånt när jag återvänder till Göteborg... Hoppas att hela vägen till Göteborg från Malmö består av mycket snöande med enorma flingor[bigsmile]

Ska tilläggas att när jag väl kom fram till Malmö blev jag lite putt, för då slutade det... kom fram till samma nästan helt snöfria malmö som jag lämnade några timmar tidigare[n]


   
SvaraCitera

Storchen84:

Faxar du den till mig?

*faxar*


   
SvaraCitera

Storchen84:

DINGLE!??!???

Dingle!? Vad sjutton är Dingle? [shake] På grund utav tekniska problem kan jag inte avslöja min exakta position men gör så här; sätt dig i bilen och åk förbi Allingsås, fortsätt sedan några mil inåt mot Vättern så bör du se mig till slut.

Storchen84:

Tänk bara på: När det kvarvarande slasket fryser igen när kylan återvänder - hur det blir då... Och snö på det så har du verkligen något att fira[wink][crazy][party]

Tänkte faktiskt aldrig så långt. Min förhoppning var att våren var här nu och att vi skulle slippa minusgrader i fortsättningen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nirr:

*faxar*

Snailmail funkar också, fast då får du ha ett väldigt stort kuvert... eller väldigt många[bigsmile]

El Guaje:

Vad sjutton är Dingle? [shake]

Dingle är en liten håla inte långt ifrån Munkedal. Blev snopen att arbetskamrater inte visste var Tollarp ligger eller vad det är men vet var Dingle ligger - trots att Tollarp är lite större än Dingle. Hade aldrig hört talas om Dingle heller förräns i våras.

El Guaje:

och att vi skulle slippa minusgrader

Nej du, det är ordentligt med minusgrader på gång[y][party] Och snö dessutom[party]Iafl. i Göteborg[party]

Hoppas bara prognosen har rätt


   
SvaraCitera

Storchen84:

Nej du, det är ordentligt med minusgrader på gång[y][party] Och snö dessutom[party]Iafl. i Göteborg[party]

Hoppas bara prognosen har rätt

Ja det ser inte jättelovande ut. Men man får väl hålla sig inne i några månader nu. [sad]


   
SvaraCitera