Aviseringar
Rensa alla

säg att jag inte är ensam :///


Ämnesstartare

Ensamvargen:

Det är så jävla svårt. :/

så jävla svårt

Ensamvargen:

Och nu känns det som om jag kidnappar din tråd. Förlåt.

det gör du inte alls.
hur länge har du känt dig såhär ensam?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wiiww:

hur länge har du känt dig såhär ensam?

Till och från så länge jag kan minnas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Till och från så länge jag kan minnas.

same


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wiiww:

same

Har du några som du skulle kunna kalla dina vänner?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Har du några som du skulle kunna kalla dina vänner?

Nej. jag umgås med några i skolan men de är knappast mina vänner. sen har jag så dålig självkänsla också o, accepterar i princip vilken behandling som helst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wiiww:

Nej. jag umgås med några i skolan men de är knappast mina vänner. sen har jag så dålig självkänsla också o, accepterar i princip vilken behandling som helst.

Ta det lugnt. Jag tror att du nog är bättre vän med dom i skolan än vad du själv tror. [smile] Och du låter väl inte folk behandla dig exakt hur som helst eller? :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bli emo[party]


   
SvaraCitera

Jag känner en tjej som du, hon bytte skola och sen började hon på min skola igen. hon ser ALLTID ledsen och sur ut och vill att folk ska tycka synd om henne. vi va bästisar förra året och brukade sitta vid "bron" men inte längre:) Iallafall, sånna som du borde bara le och försöka prata med andra för om man aldrig ler blir man sedd som hon blir, "den där sura tjejen som söker uppmärksamhet genom att sitta i ett hörn" lolxD så vill du inte va^^ Ingen vill bli vän med en sån, försök göra något åt problemet^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pinnspett:

Iallafall, sånna som du borde bara le och försöka prata med andra för om man aldrig ler blir man sedd som hon blir, "den där sura tjejen som söker uppmärksamhet genom att sitta i ett hörn"

Problemet är väl snarare att det inte hjälpt henne att le och försöka vara tråkig? (a.k.a l2read)


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Problemet är väl snarare att det inte hjälpt henne att le och försöka vara tråkig? (a.k.a l2read)

Varför skulle de hjälpa henne? vill hon le så får hon väll för fan göra det[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är inte ensam, puss.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför låtsasle då? Och vad gör folk för att bli så ensamma egentligen..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pinnspett:

Varför skulle de hjälpa henne? vill hon le så får hon väll för fan göra det[bigcheers]

Fan. Är förvirrad. Menade "och försöka vara trevlig." [cry]


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Fan. Är förvirrad. Menade "och försöka vara trevlig."

Jaa, visst men hon är ju inte det efterson hon bara sitter där och håller käften, men vet ju inte vem hon är eller hur hon är:S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Ta det lugnt. Jag tror att du nog är bättre vän med dom i skolan än vad du själv tror. Och du låter väl inte folk behandla dig exakt hur som helst eller? :/

Isf är det inte så jag vill att vänner ska vara. eller som ja vill vara..och nu förstår jag inte ens själv vad jag menar[shake]

inte EXAKT hur som helst, men typ.

pinnspett:

Iallafall, sånna som du borde bara le och försöka prata med andra för om man aldrig ler blir man sedd som hon blir, "den där sura tjejen som söker uppmärksamhet genom att sitta i ett hörn" lolxD

du vet så lite


   
SvaraCitera