Aviseringar
Rensa alla

Säga upp vänskapen på elak, egoistisk "vän"


Ämnesstartare

df rqp:
tycker inte heller hon pratade så bra

Jag? förlåt då...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oj, missuppfattade, hehhe förlåt. jo ja kan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tex. har hon sagt "Du e fejkk" eller tar ingenting seriöst, om jag en dag var ledsen och min bästis tröstade så skrattade hon typ... egentligen säger hon inte så mycket mest gör hon.... Just ljuger/ser elakt på en, tar inget på allvar, "håller på" med bästis pojkvän osv.... alltså saker som inte är okej, sen förväntar hon sig att få vara med oss ändåå -.-


   
SvaraCitera

Butterfly:
tex. har hon sagt "Du e fejkk" eller tar ingenting seriöst, om jag en dag var ledsen och min bästis tröstade så skrattade hon typ... egentligen säger hon inte så mycket mest gör hon.... Just ljuger/ser elakt på en, tar inget på allvar, "håller på" med bästis pojkvän osv.... alltså saker som inte är okej, sen förväntar hon sig att få vara med oss ändåå -.-

okej

jag tror hon har problem och att det finns orsaker till hennes beteende, men det betyder inte att ni har en plikt att hjälpa henne eller ens att ni hjälper henne genom att vara med henne. det kanske blir bättre för alla 3 om ni skiljs åt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaa, det tror jag med... särskilt eftersom vi har börja må så dåligt och jag menar man kan faktist inte bete sig hur som helst! Men tack för alla som gett tips/stöttat Hjärta


   
SvaraCitera