Aviseringar
Rensa alla

Säger dam nej till sex


Ämnesstartare

Jag undrar helt enkelt hur många tjejer som säger nej till sex om de träffar en kille som erbjuder de utan några krav. O nu frågar jag främst de som är singlar för jag förstå att de som inte är singlar säger nej.


   
Citera

För mig så beror det helt på omständigheterna. Är killen snygg? Kommer jag bra överens med honom? Jag har aldrig haft ett ONS än, men eftersom att jag nu inte är ute efter ett förhållande längre så är det mycket möjligt att jag har ett vid senare tillfälle, och då tycker jag det är viktigt att man är på en plats man känner sig avslappnad med. Jag kanske inte nödvändigtvis följer med en okänd kille hem till hans hem t.ex. Jag hade förmodligen 90 av 100 gånger tackat nej till sex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

va?


   
SvaraCitera

Många tjejer vill att det ska vara känslor inblandade. Det är därför så många tjejer fjantar sig med att bara ha sex i förhållanden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kvinnor är det svagare könet, så svaret är nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, jag skulle känna mig som en smutsig hora. Plus att jag sällan får ut nåt av första, andra upp till typ tionde gången jag har sex med en ny människa... Så det vore helt enkelt ovärt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag bor i en håla, man kan inte gå ut utan att hela stan får reda på det.


   
SvaraCitera

Egyptologen:

fjantar sig med att bara ha sex i förhållanden.

Vad fan är det fjantigt för?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beror nog på situationen. Singel och i närheten av en man som jag trivs med så säger jag nog inte nej.

...Sen måste jag vara kåt också vilket antagligen är anledningen till att det aldrig blir något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klasbengt:

Vad fan är det fjantigt för?

fjant :pPPppp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säger ja om han är snygg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sex är ångest. [n]


   
SvaraCitera

DeathOrGlory:

fjant :pPPppp

kallaru mej för fjant din tent du ja e fel jävla jävel å jävlas me hajjarö lr ok [crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klasbengt:

kallaru mej för fjant din tent du ja e fel jävla jävel å jävlas me hajjarö lr ok [crazy][crazy][crazy]

dödar dej på mafiawarz!11!!!1! :PppP


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säger alltid nej.[shake]

Alltså det är just det, att om dom bara vill ligga så blir det helt klart nej. Och tyvärr så är det alltid så, att dom alltid bara vill ligga typ.[zzz]

klasbengt:

Vad fan är det fjantigt för?

Eller hur. Tönt hon är. <.<


   
SvaraCitera