Aviseringar
Rensa alla

Säger dam nej till sex


DeathOrGlory:

Ja!

OK! Vi säger så!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shajjn:

Vi håller oss nere i källaren, då.

Den renoveras! [sad]


   
SvaraCitera

hejkattunge:

Den renoveras! [sad]

Ja, just nu. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shajjn:

Ja, just nu.

Men inte i oktober! För då ska jag ha fest där!


   
SvaraCitera

hejkattunge:

Men inte i oktober! För då ska jag ha fest där!

Woho!½


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shajjn:

Woho!½

Ja för faaaan!


   
SvaraCitera

klasbengt:

Tycker det är en ganska sund inställning till sex.

Jo, det kan jag nog hålla med om till en viss del. Men det beror lite på. Känslo-sex är alltid bäst, men att bara ligga med nån är jävligt gött ändå. Det beror mycket på vad det är man är ute efter. Bara själva sexet eller den där mind-blowing-grejen (känslo-sex).


   
SvaraCitera

Egyptologen:

Känslo-sex är alltid bäst, men att bara ligga med nån är jävligt gött ändå. Det beror mycket på vad det är man är ute efter. Bara själva sexet eller den där mind-blowing-grejen (känslo-sex).

Har aldrig "bara legat med nån", så jag kan inte säga nåt om det. Men det är inte min stil att ja, hur gör man? Gå fram till nån på en fest och fråga om man ska knulla? Jag säger inte att det är fel och det är absolut inte MER "fel" för att en tjej gör det. Jag är för att tjejer äger sin sexualitet och gör det dom känner för. Men det är också okej att vara pryd (vilket jag inte är), vi är alla olika.
Sen finns det tjejer som bara är ute efter en sak också, och killar kan känna sig utnyttjade, och det är lika vidrigt som när en kille svinar sig. Precis som att jag vill att en kille respekterar mig, så vill jag också vara mot en kille. Men det är lätt att som tjej glömma bort det där och köra över killar som bara försöker vara snälla och behandla oss väl. Ja inte för att du hade sagt nåt om det, men som ett tillägg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag, har ej sex utan att känna personen[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eller jo, allt utan kuk i fittan.


   
SvaraCitera

Ja. En snygg vettig en. Inte ett desperat äckel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Vilka tror du det var som skapade svininfluensan ifrån början? ;D

Judarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag hade inte sagt nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera