Aviseringar
Rensa alla

Säger man nej till sex


Ämnesstartare

Jag undrar helt enkelt hur många killar som säger nej till sex om de träffar en tjej som erbjuder de utan några krav. O nu frågar jag främst de som är singlar för jag förstå att de som inte är singlar säger nej.


   
Citera

Varför skulle man säga nej? Är man inte i ett förhållande tar man väl vad man får? Alla behöver väl närhet menar jag...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Varför skulle man säga nej? Är man inte i ett förhållande tar man väl vad man får? Alla behöver väl närhet menar jag...

haha va exakt de ja ville få fram..ja ahde ju inte sagt nej sen e ja väl ytlig av mig men beror mkt på utseendet också så kan väl tänka mig att de kan spela in


   
SvaraCitera

men, vafan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

men, vafan?

dum fråga?


   
SvaraCitera

Sandra915:

dum fråga?

För att vara 18 år, ja.


   
SvaraCitera

Sandra915:

haha va exakt de ja ville få fram..ja ahde ju inte sagt nej sen e ja väl ytlig av mig men beror mkt på utseendet också så kan väl tänka mig att de kan spela in

Nja har man inte fått nåt på att tag så tar man väl kanske alla som inte är fysiskt frånstötande...Eller?


   
SvaraCitera

Man kanske har AIDS och är ansvarstagande och säger nej till sex och langar över sprutan till dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man kan skydda sig mot sjukdomar va ja vet


   
SvaraCitera

tror 98% av alla killar säger Dold text: JA fifan!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

För att vara 18 år, ja.

visst ja kan komma på flera anledningar till o säga nej men de e ju enstaka fall..vrf säga nej? båda singalr, båda vill ah sex va e problemet? e de ett 18 års tänk?


   
SvaraCitera

Sandra915:

visst ja kan komma på flera anledningar till o säga nej men de e ju enstaka fall..vrf säga nej? båda singalr, båda vill ah sex va e problemet? e de ett 18 års tänk?

om du vet att både svarar ja, varför frågar du [confused]


   
SvaraCitera

Sandra915:

visst ja kan komma på flera anledningar till o säga nej men de e ju enstaka fall..vrf säga nej? båda singalr, båda vill ah sex va e problemet? e de ett 18 års tänk?

Jag menade att det var en dum fråga för en 18åring att ställa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Jag menade att det var en dum fråga för en 18åring att ställa.

var snäll o förklara på vilekt sätt


   
SvaraCitera

Med all sannolikhet så hoppar killen i säng med who ever is villig..


   
SvaraCitera