Aviseringar
Rensa alla

Sälja fotbilder vart?


Ämnesstartare

Helluuu, jag har tänkt ett tag om att sälja fotbilder. Då de är sjukt snabba och lätta pengar, där man inte måste visa sitt ansikte osv. Men problemet är vart ska man sälja dom? Eller vilka forum kan man hitta män/kvinnor som har intressen för sånt osv. Så som jag anser de så är de väll it farligt att sälja fotbilder jämförelse med nakenbilder. 

Hjälp en tjej som vill sälja sina fötter


   
Citera

Är det lagligt för 15-åring?

skaffa ett patreon och gör reklam för det på till exempel reddit, fast det är tekniskt sett inte tillåtet för 15-åring, tror jag, eftersom man enligt reddit ska vara minst 18 år gammal för att kunna skapa och se på NSFWinnehåll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

123fendas:
Är det lagligt för 15-åring?

skaffa ett patreon och gör reklam för det på till exempel reddit, fast det är tekniskt sett inte tillåtet för 15-åring, tror jag, eftersom man enligt reddit ska vara minst 18 år gammal för att kunna skapa och se på NSFWinnehåll

Aa ska göra så, men de är ju bara 2,5 år kvar. Alltid bra med lite extra pengar 


   
SvaraCitera

123fendas:
Är det lagligt för 15-åring?

skaffa ett patreon och gör reklam för det på till exempel reddit, fast det är tekniskt sett inte tillåtet för 15-åring, tror jag, eftersom man enligt reddit ska vara minst 18 år gammal för att kunna skapa och se på NSFWinnehåll

Man måste inte direkt visa legitimation för att kunna se på NSFW. Ytterst svårt att veta om hen bakom skärmen ljuger eller inte. Hur många gånger har vi liksom spelat spel eller gått med på webbsidor som har en viss åldersgräns som vi inte når upp till? 


   
SvaraCitera

Ohgoodbye:
Helluuu, jag har tänkt ett tag om att sälja fotbilder. Då de är sjukt snabba och lätta pengar, där man inte måste visa sitt ansikte osv. Men problemet är vart ska man sälja dom? Eller vilka forum kan man hitta män/kvinnor som har intressen för sånt osv. Så som jag anser de så är de väll it farligt att sälja fotbilder jämförelse med nakenbilder. 

Hjälp en tjej som vill sälja sina fötter

Låter väldigt intressant men blir män verkligen kåta av att kolla på en fot?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Malonexd:

Låter väldigt intressant men blir män verkligen kåta av att kolla på en fot?

Jag tex älskar håriga fötter som har på sig sandaler på sommaren


   
SvaraCitera

Skicka till mig

Wat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Malonexd:

Låter väldigt intressant men blir män verkligen kåta av att kolla på en fot?

Tror att alla har något ställe eller sak dom blir extra kåta på, då när de gäller fötter så är de kanske lite svårare att svara på om du förstår vad jag menar? Tex dominans och olika slags bondage osv. kan man oftast hitta en förklaring till. Men just fötter... de är nå helt annat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asstriid:
Skicka till mig

Wat

Aa, vill du att jag ska ha klackar på? :p


   
SvaraCitera

åh nej


   
SvaraCitera
Algot

Åh ja


   
SvaraCitera

tror inte det finns några ställen som du kan sälja bilder på fötter till kanske någon pervers som vill ha det kan fråga mitt exs kompis som har fotfetish


   
SvaraCitera

Stort sett så försämrar du världen med dina handlingar


   
SvaraCitera

Malonexd:

Låter väldigt intressant men blir män verkligen kåta av att kolla på en fot?

https://sv.wikipedia.org/wiki/Parafili
läs nåra exempel på parafilierGlatt skålande


   
SvaraCitera

Deinosuchus:
Stort sett så försämrar du världen med dina handlingar

*epic music*


   
SvaraCitera