Aviseringar
Rensa alla

Sälja fotbilder vart?


alltså ska du sälja bilder på din fot eller? makes no sense ju 😛


   
SvaraCitera

vincebruh:
alltså ska du sälja bilder på din fot eller? makes no sense ju 😛

Du låter väldigt naiv.


   
SvaraCitera

Malonexd:

Låter väldigt intressant men blir män verkligen kåta av att kolla på en fot?

Du också, väldigt naiv


   
SvaraCitera

Sälja "fotbilder" för en 15-åring är så vitt jag känner till helt ok såvida inte några könsorgan eller nakna bröst syns på bilderna. Inte för att jag fattar vem som skulle vara intresserad av att betala för att se dina fötter?

Många föräldrar marknadsför ju sina barn, med kläder på naturligtvis, och många barn har ju inte ens uppnått skolåldern så sälja bilder av sig själv, förutsatt att det inte är nakna bröst eller naken fitta är helt ok.

Sedan är väl som sagt frågan om någon är intresserad av att betala för att få se fossingarna på en 15-årig tjej med tanke på att det finns mer än 1 miljard bilder på nätet. VAR du ska "sälja" bilderna har jag noll koll på.


   
SvaraCitera

vegetarianen: Inte för att jag fattar vem som skulle vara intresserad av att betala för att se dina fötter? 

vegetarianen: Sedan är väl som sagt frågan om någon är intresserad av att betala för att få se fossingarna på en 15-årig tjej med tanke på att det finns mer än 1 miljard bilder på nätet. VAR du ska "sälja" bilderna har jag noll koll på.

Jo det finns definitivt en marknad för det här


   
SvaraCitera

123fendas:

Du också, väldigt naiv

Jag också? Var det svar på min fråga eller va jag fattar inte 


   
SvaraCitera

Malonexd:

Jag också? Var det svar på min fråga eller va jag fattar inte 

Nej, jag menade att du är väldigt naiv om du inte visste att personer blir kåta av fötter.


   
SvaraCitera

123fendas:

Nej, jag menade att du är väldigt naiv om du inte visste att personer blir kåta av fötter.

Jupp, aldrig hört talats om


   
SvaraCitera

123fendas:

Nej, jag menade att du är väldigt naiv om du inte visste att personer blir kåta av fötter.

Det visste jag Rodnar


   
SvaraCitera

Ohgoodbye:
Helluuu, jag har tänkt ett tag om att sälja fotbilder. Då de är sjukt snabba och lätta pengar, där man inte måste visa sitt ansikte osv. Men problemet är vart ska man sälja dom? Eller vilka forum kan man hitta män/kvinnor som har intressen för sånt osv. Så som jag anser de så är de väll it farligt att sälja fotbilder jämförelse med nakenbilder. 

Hjälp en tjej som vill sälja sina fötter

där man inte måste visa sitt ansikte osv

jag har sockar med ansikten på, vissa har sagt de är läskiga och andra gulliga. Gjorde en vine video med en barnvisa och dansade lite med tårna. Själv är jag väldigt trött på att se knästrumpor och benen uppe i luften med skuggor på väggen. 


   
SvaraCitera

Jag har en stark fetisch för fötter, strumpor och skor, men skulle nog tyvärr känna något intresse av att köpa bilder på fötter, då internet svämmar över av bilder och videos.


   
SvaraCitera

twitter är nog en platform du kan använda dig av. Där kan du även nå ut kanske lite mer internationellt


   
SvaraCitera

Jag vet inte hur många pervogubbar det finns där ute som blir kåta av fötter men något säger mig att det är betydligt fler som går loss på kåtvåta trosor. Är du bara 15 år fyllda så finns det mig veterligen ingen lag som gör det olagligt för en 15-åring att sälja sina begagnade kläder. Varken för tjejen som säljer eller pervogubben som köper.

100 kronor per trosa och 1000 pervogubbar = 100.000 kronor.  Mycket glad

VAR du ska sälja dom får du forska i själv. Varför inte gå overseas och ta betalning i Bitcoin?


   
SvaraCitera

politisk realist:
Jag vet inte hur många pervogubbar det finns där ute som blir kåta av fötter men något säger mig att det är betydligt fler som går loss på kåtvåta trosor. Är du bara 15 år fyllda så finns det mig veterligen ingen lag som gör det olagligt för en 15-åring att sälja sina begagnade kläder. Varken för tjejen som säljer eller pervogubben som köper.

100 kronor per trosa och 1000 pervogubbar = 100.000 kronor.  Mycket glad

VAR du ska sälja dom får du forska i själv. Varför inte gå overseas och ta betalning i Bitcoin?

Betalning i diverse presentkort hade nog funkat också


   
SvaraCitera

Anton_pj: Betalning i diverse presentkort hade nog funkat också

Om det finns digitala presentkort så - JA! Det viktigaste är ju att säljaren kan förbli 100% ANONYM!!!


   
SvaraCitera