Aviseringar
Rensa alla

sälja, men inte äga bröst


lax
 lax
Ämnesstartare

"Nakna kvinno-bröst får inte bäras offentlig, det är till och med olagligt på många platser men nakna kvinno-bröst visas flitigt i tidningar överallt. Vilket måste betyda att det är okej att sälja bröst men du får inte äga några. Oh strange world" - Vussicat

jag tycker överståend är nog med underlag för en våldsam och konstruktiv diskussion. 


   
Citera

nej


   
SvaraCitera

bra taggar

om man visar upp brösten i media både äger man och säljer dem ju


   
SvaraCitera

alla bröst som visas offentligt är public domain


   
SvaraCitera
penja

hittade ett plagg här hemma som såg nice ut utan bh under. man ser konturer av bröst men det är inga genomskinliga tyger involverade. få man bära detta på allmän plats?


   
SvaraCitera

lax: nakna kvinno-bröst visas flitigt i tidningar överallt.

i vilket syfte då? är väl samma med könen? man bär & de visas men man bör inte visa offentligt, var som helst.


   
SvaraCitera

penja:
hittade ett plagg här hemma som såg nice ut utan bh under. man ser konturer av bröst men det är inga genomskinliga tyger involverade. få man bära detta på allmän plats?

ja om de är mindre än d-kupa annars inte 


   
SvaraCitera
penja

amsi:

ja om de är mindre än d-kupa annars inte 

aa bra då är det lugnt. 


   
SvaraCitera

penja:

aa bra då är det lugnt. 

soft


   
SvaraCitera
penja

amsi:

soft

tänkte säga att det var en som sa att jag hade bra tajta bröst för ett tag sen, men kom på att nej, det var ingen som sa det. det var i orange is the new black dom sa det.. och inte till mig..


   
SvaraCitera

penja:

tänkte säga att det var en som sa att jag hade bra tajta bröst för ett tag sen, men kom på att nej, det var ingen som sa det. det var i orange is the new black dom sa det.. och inte till mig..

lol 😀


   
SvaraCitera
penja

amsi:

lol 😀

ganska kul serie. började kolla idag


   
SvaraCitera

penja:

tänkte säga att det var en som sa att jag hade bra tajta bröst för ett tag sen, men kom på att nej, det var ingen som sa det. det var i orange is the new black dom sa det.. och inte till mig..

😀


   
SvaraCitera

vill ha "tajta" bröst


   
SvaraCitera

jag anser inte att det finns något egenvärde i "tajta" saker


   
SvaraCitera