Aviseringar
Rensa alla

sälja saker man fått


Ämnesstartare

Ja, helt enkelt. Vad tycker ni om att sälja saker man fått i present/gåva eller liknande?
Har massa skit hemma som jag fått av släktingar och andra människor som jag inte vill behålla med ändå känner att det är värt för mycket för att kasta. 


   
Citera
reben

tkr inte att det är något fel med det. jag hade ju dock försökt att hålla det hemligt haha :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den vanliga regeln gäller: lider ingen av det så gör det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ser inget fel i det, har jag fått något som jag inte direkt känner att jag behöver ser jag ingen som helst anledning att behålla pinalen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

innebär alltså att om det kan göras på ett sätt som ingen har några synpunkter på nu eller i framtiden, då ska man göra't ^_^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är helt ok för det är dina saker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha har alldeles för stort samvete för att göra ngt sånt

brukar uppskatta och spara allt o bli glaaa 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: brukar uppskatta och spara allt o bli glaaa

Vill inte spara på alla tusen rosa  cupcake-saker som jag tidigare fått i present Gråter 


   
SvaraCitera

Jag hade sålt saker direkt. Äger tyvärr bara kläderna på ryggen(ehm och i lådorna och lite i tvätten) Samt min dator, men klart jag hade sålt saker om jag någonsin hade fått något.. Fucking sad, buhu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hade väl inte skyltat med att jag gjort det, men kör hårt. 


   
SvaraCitera
Exner

FruLiten: I dag, 14:43

Hur hade velat att andra skulle gjort, om du givit dem saker som de önskade sälja?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner: Hur hade velat att andra skulle gjort, om du givit dem saker som de önskade sälja?

Hade hellre sett att de sålde sakerna istället för att haft de i förrådet, där glädjer de ju inte personen. 


   
SvaraCitera
Exner

FruLiten:

Hade hellre sett att de sålde sakerna istället för att haft de i förrådet, där glädjer de ju inte personen. 

Då har du svaret på frågan för egen del, också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
tkr inte att det är något fel med det. jag hade ju dock försökt att hålla det hemligt haha :c

håller med 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det kan ju bli lite awkward om personen som gett dig saken hälsar på, och då upptäcker att saken är borta och kanske frågar om den. Men onödigt om det bara är fult eller i vägen. Sälj på.


   
SvaraCitera