Aviseringar
Rensa alla

sälja sex?


konstruktioner:

det är inte förbjudet att sälja sig själv, men det är förbjudet att sälja andra.

Word.


   
SvaraCitera

Skjutsade han henne på moppe eller?


   
SvaraCitera
Gifted
Ämnesstartare

McLuver:

Värsta porrfilmsintrigen...

Ah. Ja, på tal om det, det är helt ok och spela in porrfilm och sälja.


   
SvaraCitera

Men om en tjej jobbar me att sälja sex å sen ger mig pengar som en gåva å ja vet att hon har fått pengarna genom att knulla, är ja hallik då?


   
SvaraCitera

jensflens:

Men om en tjej jobbar me* att sälja sex å* sen ger mig pengar som en gåva å* ja* vet att hon har fått pengarna genom att knulla, är ja* hallik* då?

*med, och, jag, hallick

Jag skulle inte säga att du var en hallick då. Men den här killen skjutsade henne till "jobbet" och fick en viss del av hennes lön. Det hela började ju med att han ville ha pengar till en bil, alltså var det ingen s.k. "gåva" utan han betedde sig snarare som hennes chef.


   
SvaraCitera

Båda borde ha straff. Men han borde även ha stryk som tydligen inte värdesätter något.


   
SvaraCitera

sculptura:

Båda borde ha straff

Förklara varför hon ska straffas? Hon har ju bara sålt sin egen kropp, och personligen tycker jag att hon ska rätt att göra vad hon vill med den.


   
SvaraCitera

konstruktioner:

Förklara varför hon ska straffas? Hon har ju bara sålt sin egen kropp, och personligen tycker jag att hon ska rätt att göra vad hon vill med den.

Uppmanar till brott?


   
SvaraCitera

sculptura:

Uppmanar till brott?

Ah, där har du en poäng. Men vem säger att hon inte var tveksam till det här och blev övertalad av sin pojkvän? Han har ju dessutom en egen hjärna att tänka med och borde därför förstå att han göra någonting som är straffbart.


   
SvaraCitera

rättegången kostar ju pengar.. de enda som händer är väl att skattebetalarna förlorar eftersom det är dom som står för kalaset.


   
SvaraCitera

Äckligt[sad]


   
SvaraCitera

OF 5:

till och med så korkat så att det står i en av FNs konventioner

Herregud vad fel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera

dödgrävarn:

Herregud vad fel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

det gör ju det


   
SvaraCitera

OF 5:

det gör ju det

Jag har inte sagt emot dig. [rolleyes]


   
SvaraCitera

dödgrävarn:

Jag har inte sagt emot dig.

bra[y]


   
SvaraCitera