Aviseringar
Rensa alla

Sälja trasig dator


Ämnesstartare

dvärgkastarn:

ade ev varit intresserad om jag haft pengar och tid

du skulle passa som hjälpsam farbror i liten teknikbutik


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

du skulle passa som hjälpsam farbror i liten teknikbutik

ok, ska lägga till det över min lista på saker jag kanske ska bli när jag blir stor så får vi se vad som händer [y]


   
SvaraCitera
seasaw

tevepro:

hipsterjävel

bara hipster[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

20kr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

ok, ska lägga till det över min lista på saker jag kanske ska bli när jag blir stor så får vi se vad som händer [y]

hur ser listan ut än så länge? [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kan sälja den till mig [wink]

Tror att du tänker på Inrego kanske? Men dom köper bara in från företag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

hur ser listan ut än så länge?

tack för att du frågade! här är de punkter jag kommer ihåg just nu:

programmerare av någon sort
tränare (helst pokémon men människor går också bra)
lärare
rockstjärna
superhjälte (obs säg inte till någon)
hjälpsam farbror i liten teknikbutik

är några fler men de har jag glömt bort


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

just ja, kom på en till!

parkeringsvakt skulle jag gärna prova på. en gång på mitt gamla jobb när jag och några kollegor var på väg ut på lunch såg vi en parkeringsvakt som hade lappat en snubbe som parkerat mitt i en utrymningsväg trots att skylten stod 1 m bort. snubben tjafsade emot och fick en rejäl utskällning av vakten.

tänkte: hade varit najs med ett jobb där man slipper vara trevlig mot idioter utan kan berätta för dem vilka idioter de är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

(helst pokémon men människor går också bra)

[love]

dvärgkastarn:

parkeringsvakt sk

de är så ouppskattade. [sad]
folk verkar inte fatta att utan dessa människor skulle inget utryckningsfordon komma fram och alla skulle dö.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

de är så ouppskattade.
folk verkar inte fatta att utan dessa människor skulle inget utryckningsfordon komma fram och alla skulle dö.

Presajsly. Vill skälla på idioter så de får dåligt samvete och få betalt för det [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Presajsly. Vill skälla på idioter så de får dåligt samvete och få betalt för det [badgrin]

Kollade på animal cops och tänkte ut vad jag ville säga till de dumma djurplågarna. En gubbe hävdade att hans halvdöda djur hade det bra eftersom han tagit några av dem till veterinären. Att han sedan vägrat att låta dem genomgå någon vidare undersökning eller få någon behandling var ju en
petitess.


   
SvaraCitera

tevepro:
vem vill köpa en trasig dator?

Fingerprints:
Jag har en "trasig" Compaq-laptop hemma, eller den är väl inte direkt trasig, det är lite oklart. Men man orkar inte använda den pga seg och konstig.

Vad gör man med en sån? Kan man sälja den? Vad borde man få för den i så fall? Minns ju inte ens vad jag gav för den iofs...

Slänger eller ger till en extrem dator "nörd" som du kanske känner. Eller säljer på Blocket som
"Anningen använd" eller nåt... 😀


   
SvaraCitera