Aviseringar
Rensa alla

Sälja trosor, vad tycker ni?


Ämnesstartare

jag har börjat nappa på idén att sälja mina trosor till män/kvinnor. vad tycker ni? skulle det vara otrohet mot min pojkvän? eller ja, jag blir väl att fråga först.

ja tycker det är lite sexigt ändå, att veta att någo går igång på att lukta på ens använda trosor.


   
Citera
Ämnesetiketter

Det funkar iaf. [bigsmile]


   
SvaraCitera
blum
 blum

haha varför skulle det va otrohet?
jag vill också sälja trosor 🙁 enkelt sätt att tjäna pengar ju.


   
SvaraCitera

HAha. Jag har gjort det.

Man borde starta en hemsida där folk kan beställa av olika tjejer.


   
SvaraCitera

emery:

HAha. Jag har gjort det.

Du sålde till någon du kände?


   
SvaraCitera

isola:

Du sålde till någon du kände?

Nej..? Ingen jag känner skulle tända på sånt, och även om dom skulle så skulle jag aldrig sälja till någon jag känner.


   
SvaraCitera

emery:

Nej..? Ingen jag känner skulle tända på sånt, och även om dom skulle så skulle jag aldrig sälja till någon jag känner.

Någon random frågade och du ba oki?


   
SvaraCitera

isola:

Någon random frågade och du ba oki?

Japp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag ska nog starta den hemsidan. ni tjejer som är intresserade. lämna pm till mig!


   
SvaraCitera

Kom precis på något sjukt, är övertrött och kommer fnissa åt detta länge.

Tänk om man ser att man fått mens precis när man ska lämna över trosorna, så ba "hoppas det går bra ändå hehe", och langar fram det blodslemmiga tygstycket[crazy]


   
SvaraCitera

isola:

Tänk om man ser att man fått mens precis när man ska lämna över trosorna, så ba "hoppas det går bra ändå hehe", och langar fram det blodslemmiga tygstycket[crazy]

Finns bra mycket roligare saker man kan göra än det 🙂

Gå till en second-handbutik som har underkläder (tror att Myrorna kan tänkas ha det) och köp ett par tanttrosor, sådana där riktigt stora och säckiga som troligen någon 100+ år och 100+ kilo haft. Sen går du i dem en dag, och ser till att inte torka dig riktigt ordentligt. Rostrand is teh shit. [y]

Kan givetvis även kombineras med mens för den där perfekta skabbkänslan.


   
SvaraCitera

Stringburka:

second-handbutik som har underkläder

Men usch, vem vill använda begagnade underkläder[shake]
Annat än i upphetsande syfte alltså

Stringburka:

och köp ett par tanttrosor, sådana där riktigt stora och säckiga som troligen någon 100+ år och 100+ kilo haft. Sen går du i dem

Det är ju inte roligt om man själv känner skabbkänslor ju[cry]


   
SvaraCitera

Det vill jag också göra, verkar slappt. Orkade dock aldrig fördjupa mig i var man hittar kunder.


   
SvaraCitera

standby:

Orkade dock aldrig fördjupa mig i var man hittar kunder.

sign me up [blush]


   
SvaraCitera

skulle inte köpa


   
SvaraCitera