Aviseringar
Rensa alla

Säljande personlighet?


Nirvana:

Men hur vet man det då? Jag kanske är asbra på att sälja jag vet ju inte. hur vet man om man e de.. e helt förvirrad:P

vet du vad det är för saker du kommer sälja? är ju jobbigt att sälja något som man inte själv skulle vilja köpa [crazy] sålde premiepensionsrådgivning via telefon i vintras men eftersom jag visste att jag lurade alla kände jag mig så elak och vågade inte pusha dom haha, det är ju inte så bra liksom [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

sålde premiepensionsrådgivning via telefon i vintras men eftersom jag visste att jag lurade alla kände jag mig så elak och vågade inte pusha dom haha, det är ju inte så bra liksom

vet inte riktigt. Det kanske är olika. Hon i telefon snacka om att folk kanske ringde och fråga om fonder eller nåt,. Men det är åt ett bemanningsföretag så de kanske inte vet riktigt själva. De kanske bara är bäst att vara positiv o tro på sig själv.. Elle rnåt


   
SvaraCitera

Proteus:

Undvik att vara ärlig.

.. Det brukar räcka. [cheers]


   
SvaraCitera

Sälj din själ och visa upp det som blir kvar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Sälj din själ och visa upp det som blir kvar.

gjorde det, gick bra på intervjuen[rolleyes]


   
SvaraCitera

Nirvana:

gjorde det, gick bra på intervjuen[rolleyes]

Precis! [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Precis!

Fast fick inte jobbet, så det kanske inte gick så bra iallafall! Jag var nog för trevlig[rolleyes]


   
SvaraCitera

sökte säljjobb en gång, sade att jag har svårt för människor, fick inte jobbet


   
SvaraCitera

Kan intyga att alla säljjobb är påfrestande och kassa. [n] Kan du klara dig utan så gör det.


   
SvaraCitera

positivt tänkande. enligt hon som skrev X bok och verkar vara väldigt vettig är försäljning det enda yrket där det lönar sig att vara positiv genom allt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brk g:

sökte säljjobb en gång, sade att jag har svårt för människor, fick inte jobbet

kanske ska säga det nästa gång jag måste iväg på en intervju för ett jobb jag hatar.

respons:

Kan du klara dig utan så gör det.

Jag hade gärna fått det, det var kundtjänst så ville få lite erfarenhet i det. Fast det är ju rätt skönt att va hemma med[smile]

soimpolite:

positivt tänkande. enligt hon som skrev X bok och verkar vara väldigt vettig är försäljning det enda yrket där det lönar sig att vara positiv genom allt

Hur vet man om man är positiv eller inte? Jag har fått höra hela mitt liv att jag är så negativ, men jag har alltid tyckt att jag är positiv. Dumma människor som inte förstår mig![mad]


   
SvaraCitera

Nirvana:

Jag hade gärna fått det, det var kundtjänst så ville få lite erfarenhet i det. Fast det är ju rätt skönt att va hemma med[smile]

Okej. Om du är på intervju för sälj i framtiden så säg att du är tävlingsinriktad, det gillar de.


   
SvaraCitera

Nirvana:

Hur vet man om man är positiv eller inte? Jag har fått höra hela mitt liv att jag är så negativ, men jag har alltid tyckt att jag är positiv. Dumma människor som inte förstår mig!

haha jag med. fast jag håller dock med om att jag är negativ och introvert. men när man väl känner sig lite mer framåt verkar inte folk märka det. hur som helst, faka, härma positiva människor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

hur som helst, faka, härma positiva människor

Riktigt positiva människor som bara ler hela tiden är ju så äckligt. Ska man vara tävlingsinriktad och positiv som person så får det vara liksom;P


   
SvaraCitera

Nirvana:

Riktigt positiva människor som bara ler hela tiden är ju så äckligt. Ska man vara tävlingsinriktad och positiv som person så får det vara liksom;P

men kom igen. tänk lite cheerleader. go go go give me that job lol


   
SvaraCitera