Aviseringar
Rensa alla

Säljer mina varningspoäng!


Ämnesstartare

Hejhej!

Jag har valt att sälja mina varningspoäng då jag inte har något behov av att vara bad boy längre.

Följande poäng till salu:

1p för personangrepp mot Sming; 100 kr eller högstbjudande.

1p för mobbning av Vhfaj; one of a kind, 150 kr eller högstbjudande.

1p för "trams" och OT; 40 kr eller högstbjudande.

1p för OT; 25 kr eller högstbjudande.

Budgivningen varar till den 16e september 2011. Ev byten kan jag gå med på, då främst VIP, M eller U tilldelat mitt account. Möjligtvis ett S för mitt VP för OT, men det är tveksamt.


   
Citera
Ämnesstartare

Ett A skulle kunna köpa "1p för personangrepp mot Sming; 100 kr eller högstbjudande." när jag tänker efter

eventuella skammbud undanbedes.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kaka har nu meddelat att hon har ett 20-tal VP att sälja för ett medlemskap i ungdomar.se


   
SvaraCitera

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Kaka har nu meddelat att hon har ett 20-tal VP att sälja för ett medlemskap i ungdomar.se

Jo, fast man får tänka på att sådant här:

Dan_the_ironman:

1p för personangrepp mot Sming

Är värt nåt - kanske inte riktigt en hundring (eller kattring eller något annat djurs ring för den delen), men det är ändå värt mer än varningar för spam[no-no]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

eller kattring

Stööön. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Är värt nåt - kanske inte riktigt en hundring

en viss realisering skulle kunna inträffa om inget annat bud ges. Så var på vakt efter fynd!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har en för OT och en för personangrepp. Bortskänkes till personer som kan erbjuda dem ett bättre hem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Achtung:

Har en för OT och en för personangrepp. Bortskänkes till personer som kan erbjuda dem ett bättre hem.

Sådant här tas ej upp i min tråd!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

personangrepp mot Sming

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Stööön

hahahahha öhh... va?

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hade en fempoängsvarning för personangrepp mot sming, när jag skrev något i stil med att han var ett motbjudande vider som alla hatade och som skulle dö ensam och olycklig, om nu ingen tog sitt förnuft till fånga och körde över honom med en ångvält först (harangen var väl kanske tre rader längre, men w/e).

När det var några dagar kvar till det gått ett halvår fick jag värsta idén, att quota in hela personangreppet i tråden om borttagningar av varningspoäng och länka sming dit, så kunde jag liksom få av det en gång till "for free".

Tyvärr tog något jävla M bort det på direkten när det gått ett halvår [mad][mad][mad][mad][mad]


   
SvaraCitera

KingGurka:

Tyvärr tog något jävla M bort det på direkten när det gått ett halvår

Var säkert jag, hej. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Var säkert jag, hej. [cute]

Misstänkte det ja 🙁 Särskilt som jag tror att jag råkade avslöja min plan för dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Achtung:

Har en för OT och en för personangrepp. Bortskänkes till personer som kan erbjuda dem ett bättre hem.

Ovanligt att du får för personangrepp, ditt äckliga laissez-faire-äckel.[wink]


   
SvaraCitera