Aviseringar
Rensa alla

Säljes eller bytes: prisvärd grabb i syre, kol och väte


Ämnesstartare

isola:

Budar ett armband i plast

+ ett till armband i plast och en

Egyptologen:

egyptier

(skall finna en)


   
SvaraCitera

respons:

Erik har suttit i fängelse

[surprised] För vad?

respons:

Erik har inget bättre för sig än att skapa attentionwhoriga trådar och detta är varken reklam eller en kontaktannons.

Han borde svara på mina PM [sad] *känner sig lite dissad*


   
SvaraCitera

respons:

Önskemål matas in via voice command

Sjyst! [party]
Jag budar:
The Problems of Philosophy och A History of Western Philosophy av Bertrand Russel. Riktiga pärlor som kan bjuda på många skratt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

[surprised] För vad?

respons:

Nedan följer en rad påståenden, varav enbart ett är sant.

Hampie:

Han borde svara på mina PM [sad] *känner sig lite dissad*

Gjorde jag inte det? Fick en hel drös på samma gång så jag kanske missade. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är lite rädd för erik nu, budar ändå en pepparkaka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

även nybörjaren kommer finna den enkel att använda!

Är detta andra ord för att den är lättfotad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är heltänd på att köpa produkten men efter att varit inne på prisjämförelsesidor har jag sett liknande objekt och kan mycket väl tänkas köpa dem istället.[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supply and Demand:

Är detta andra ord för att den är lättfotad?

Försäkrar dig om att objektets fötter väger lika mycket som är förväntat av dem. [no-no]

köttfärssås:

Är heltänd på att köpa produkten men efter att varit inne på prisjämförelsesidor har jag sett liknande objekt och kan mycket väl tänkas köpa dem istället.[blush]

Hur kan du jämföra priset på en auktionsvara? [no-no] PS kom ihåg att många andra ljuger om skicket för respektive produkt och att du här har chans att få frakten betald! Slå till!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Hur kan du jämföra priset på en auktionsvara? PS kom ihåg att många andra ljuger om skicket för respektive produkt och att du här har chans att få frakten betald! Slå till!

Om jag inte missminner mig så har jag sett objektet med direktpris på en annan hemsida tidigare.

Hur har jag frakten betald? Det som dock skulle motivera mig att slå till är stilen och estetiken som produkten har. Kan vara något att titta på när man kommer hem från en slitig arbetsdag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

Om jag inte missminner mig så har jag sett objektet med direktpris på en annan hemsida tidigare.

Jaså? Rör sig då troligtvis om en piratkopia. Bifogar förstås kvitto vid köp som bevis på att det är en originalutgåva som saluförs i annonsen.

köttfärssås:

Hur har jag frakten betald?

genom:

respons:

Nedan följer en rad påståenden, varav enbart ett är sant. Välj rätt för att vinna en insiderrabatt och fri frakt med bubbelplast istället för skrynklat papper!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

genom:

Har inte tid med sådant. Vill få varan snabbt så den kan testas och säljas vidare om priset är rätt. Ser bara detta som en av många investeringar i en följd så jag har inte tid med små lekar.

respons:

Jaså? Rör sig då troligtvis om en piratkopia. Bifogar förstås kvitto vid köp som bevis på att det är en originalutgåva som saluförs i annonsen.

Bra. Finns det någon garanti kvar på produkten?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

Bra. Finns det någon garanti kvar på produkten?

Nej, säljes i befintligt skick.

köttfärssås:

Vill få varan snabbt så den kan testas och säljas vidare om priset är rätt. Ser bara detta som en av många investeringar i en följd så jag har inte tid med små lekar.

Att köpa produkten är ett ansvarstagande, leken är ett test av din seriositet. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Nej, säljes i befintligt skick.

Oförsäkrad?

respons:

Att köpa produkten är ett ansvarstagande, leken är ett test av din seriositet.

Då tror inte jag att jag är rätt köpare.[sad]


   
SvaraCitera

leder jag budgivningen el??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

Oförsäkrad?

Ja. Kan förmedla en prisvärd försäkring om det skulle bli aktuellt.

köttfärssås:

Då tror inte jag att jag är rätt köpare.[sad]

Objektet passar inte alla, förstås. Tur att mer seriösa budgivare redan hört av sig. [cool]


   
SvaraCitera