Aviseringar
Rensa alla

Sällskap till Sweden Rock 2013 sökes!!


Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Ja! Typ såhär mysigt hade vi det i vårt camp på Getaway, räknar med att det blir minst lika mysigt på SRF!Hur glad blev du när du såg att de bokat Manilla Road?

Hahaha.. awesome! 😀
Manilla Road är inget band jag lyssnat så mycket på men ska bli grymt att se dem live c:


   
SvaraCitera
Yaren

Jag gillar bara Rush och Ufo. Kiss är medelmåttiga. Status quo är väl också okej. Kan inte nämna en enda låt avde andra... vet ej om det är tillräckligt för att åka fyra dagar och riskera hörseln egentligen. :/


   
SvaraCitera

Bumpar den här tråden lite eftersom Brudo utnämnde den till officiella SRF-tråden innan han lämnade oss som den svikare han är.

Vilka ska med? Det börjar ju bli en rätt så fin lineup tycker jag.


   
SvaraCitera

Är på om någon betalar kalaset åt mig


   
SvaraCitera
Yaren

Budolicious:

Häng med mig, dvärgkastaren och Sincan här fårn forumet. Vi har alla långt hår och beter oss omoget, så det räknas.

Långt hår? <3


   
SvaraCitera

Yaren:

Långt hår? <3

syns på bilden jöh


   
SvaraCitera
Yaren

dvärgkastarn:

syns på bilden jöh

Vems bild? Ser bara pappers bild och han har långt hår, men han drogs ju inte i exemplet.


   
SvaraCitera

sju inlägg upp, om den bara blir rött kryss för dig


   
SvaraCitera
Yaren

Syns inte att de hade långt hår bara... :/

iddqd:

sju inlägg upp, om den bara blir rött kryss för dig


   
SvaraCitera

Yaren:

Syns inte att de hade långt hår bara... :/

här är annan bild http://imgur.com/sCtWt
anledningen till att vi är så glada är att budobögen just skrivit något kul på mitt tält


   
SvaraCitera
Yaren

iddqd:

här är annan bild anledningen till att vi är så glada är att budobögen just skrivit något kul på mitt tält

Snyggt 🙂
Långt hår ska det va 🙂


   
SvaraCitera

Eftersom det här är officiella SRF2013-tråden vill jag bara påminna alla om att om typ exakt två månader så sitter man där och klunkar på den sista bärsen innan det är dags att krypa in i tältet för dagen efter börjar skiten. Underbart.


   
SvaraCitera
Yaren

iddqd:

Eftersom det här är officiella SRF2013-tråden vill jag bara påminna alla om att om typ exakt två månader så sitter man där och klunkar på den sista bärsen innan det är dags att krypa in i tältet för dagen efter börjar skiten. Underbart.

Åh! Vad jag längtar!!! 

Juste. Även om Thin Lizzy inte spelar längte så kommer ju black star riders + plus att fucking Scott Gorham ska spela som gästartist hos Europe! Och även om inte Schenker spelar med Ufo så kommer han också spela med Europe. Ah...

Å sen massa annan bra skit. Satan och Demon är två riktigt bra NWOBHM-band. 


   
SvaraCitera

Är det en kul festival? Party


   
SvaraCitera

Yaren:

Åh! Vad jag längtar!!! 

Juste. Även om Thin Lizzy inte spelar längte så kommer ju black star riders + plus att fucking Scott Gorham ska spela som gästartist hos Europe! Och även om inte Schenker spelar med Ufo så kommer han också spela med Europe. Ah...

Å sen massa annan bra skit. Satan och Demon är två riktigt bra NWOBHM-band. 

Ja, massa bra skit! Rush, Manilla Road, Kiss och Saxon ska också bli förbannat kul.

mrman:

Är det en kul festival? Party

Vad jag har hört är det en av de bästa. Det är mitt första år i år så jag vet inte själv.


   
SvaraCitera