Aviseringar
Rensa alla

sämsta bakfyllan hittils


Ämnesstartare

ni vet när man går cm för cm och undrar när man ska kräkas alt ramla ihop
detta e jag just nu

Berätta om hur den sämsta bakfyllan ni har haft ha varit </3


   
Citera
Ämnesstartare

ska duscha men önskar ja hade en slang ist för duschstråle så vattnet kunde ramla mjukt på min kropp o inte som spikar </33


   
SvaraCitera

kanske när jag drack ett glas vin förra månaden och var bakis i tre dagar. 

rock on osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

terrormat:
kanske när jag drack ett glas vin förra månaden och var bakis i tre dagar. 

rock on osv

oj 1 glas? ;S 

passaro:
hahah

VAD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

oj 1 glas? ;S 
VAD

SKADEGLÄDJE 


   
SvaraCitera

kukoxo: oj 1 glas? ;S

haha ja. fick asont i magen direkt efter att jag druckit upp det, mådde illa och kände mig allmänt som en överkörd jävla grävling i dagar efter det. :$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Under förrförra Pride söp vi lite sådär småduktigt ett par-tre dagar i rad och sömnen var det lite sisdär med, så var mäkta trött när jag åkte hem och däckade på sängen i princip så fort jag kom innanför dörren, vaknade med total panikångest. Det är det värsta i bakfylleväg jag har varit med om.


   
SvaraCitera
höna

En gång fick jag typ gå av på alla pendeltågsstationer och spy påväg till jobbet. Vart ganska sen. Jobbade på äldreboende också, ett inte så fräscht sådant.. luktade inte gott. Pannbiff å piss typ 🙁 så bakfylla+onice lukt... kan säga att den dagen inte var den bästa i mitt liv. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet inte var jag ska börja. har haft flertalet extraordinära bakfyllor.

backstory: vet inte vad jag hade gjort kvällen innan, men det måste varit en ordentlig jävla monsterfylla. vaknar, mår katastrofdåligt, försöker somna om, men slås av tanken att jag kommer få typ en hjärtattack och ingen kommer hitta mig, så jag rycker tag i min sovsäck och promenerar mot allrummet (bodde på internat på en folkhögskola). vinglar in i köket, där några kompisar sitter och äter frukost. de kollar på mig som för att bekräfta min tes, och en av dem frågar oroat hur jag mår, och konstaterar att jag är grön. som i, faktiskt grön, insisterar han på. de andra verkar hålla med. vet inte vad jag ska svara på det, så försöker hälla i mig lite vatten. promenerar upp till allrummet, lägger mig i soffan i sovsäcken (drabbas jag av någon bakfyllerelaterad komplikation där kommer någon hitta mig, i alla fall). somnar. sen går jag in och ut ur medvetslöshet i en massa timmar, och till min stora olycka är det nollningsveckor på den närliggande musikhögskolan, så det är random högskolefolk utanför fönstret som repar igenom disneylåtar. pro tip: disneymusik är sämsta bakfyllemusiken.

ligger där i typ, jag vet inte, 10-12 timmar, och övertygar förbipasserande att hämta vatten, fixa resorb, fan vet, och till slut lyckas jag övertyga en kompis åt at beställa pizza åt mig. äter den, mår knappt bättre alls. det är alltså en sån överjävlig bakfylla där inte ens pizza och vila hjälper. tror att jag ligger kvar där i typ resten av helgen.

det värsta är att jag har fan ingen aning om varför jag blev så satans kalasfull dagen innan. antar att det var en bra kväll, för full måste jag fan ha blivit, men inget minne av hur eller varför.

vet inte om det är bättre eller sämre än den gången som jag vaknade på en okänd gräsmatta i en okänd stad på midsommardagen utan cigg eller mobil, eller den gången då jag kaskadspydde ur näsan efter typ sex 7,0:or kvällen innan, eller någon av de andra alldeles extraordinära bakfyllorna i mitt liv, men det tillfället är den enda gång i mitt liv när jag verkligen känt att jag är döende, och mer eller mindre mentalt förberedde mig på att möta min skapare. så illa var det.

så sluta gnäll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade dryckit tequila och vaknade dagen efter jättefull fortfarande, fyfan va dåligt jag mådde. Hade spytt i ett glas och spydde sen resten av dagen. </3 ångest med för kom inte ihåg ett skit av kvällen blöh 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
Hade dryckit tequila och vaknade dagen efter jättefull fortfarande, fyfan va dåligt jag mådde. Hade spytt i ett glas och spydde sen resten av dagen. </3 ångest med för kom inte ihåg ett skit av kvällen blöh 

att vakna full är ju skitbra, då kan man fortsätta dricka utan att det (enligt mitt måhända märkliga system) räknas som ett riskbeteende. (har princip mot återställare, och anser att det bara är en återställare om man är bakfull, annars är det bara en kontinuerlig fylla)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tredje gången jag drack 

gick först fel håll hem, städade toaletten och spydde i den 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en av de värsta. har inte haft så jobbiga bakfyllor, har mått sämre under fyllor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

craig davids största fan :
en av de värsta. har inte haft så jobbiga bakfyllor, har mått sämre under fyllor

fördelen med att må dåligt på fyllan är att man i alla fall är full.
minns på en arvikafestival, när jag dräggade runt med en flaska vodka och random okänt sällskap, alla var aspackade, typ klockan fyra på morgonen eller något. vi hade satt oss på random gräsplätt, och jag hade konstaterat att jag inte tänker gå vidare innan vodkan tog slut, för jag orkade inte dra på den. men alla insisterade på att de var för aspackade redan, och jag kände verkligen att om jag drack det sista (det var bara lite kvar) så skulle jag spy. höll på principerna, drack det sista, och jag vet till denna dag inte hur det gick till, men jag lyckades spy på baksidan av min kavaj (som jag hade på mig).
ändå en lyckad kväll. även om langos, tro det eller ej, smakar ännu värre på vägen upp än på vägen ner.


   
SvaraCitera