Aviseringar
Rensa alla

sämsta bakfyllan hittils


Ämnesstartare

Leijonsparf:

att vakna full är ju skitbra, då kan man fortsätta dricka utan att det (enligt mitt måhända märkliga system) räknas som ett riskbeteende. (har princip mot återställare, och anser att det bara är en återställare om man är bakfull, annars är det bara en kontinuerlig fylla)

Jag skulle jobba sen så 🙁 har i för sig råkat jobba både full och hög men ändå 🙁 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

Jag skulle jobba sen så 🙁 har i för sig råkat jobba både full och hög men ändå 🙁 

har en kompis som jobbade på ett fifflande datorföretag, som mot slutet hade som uppgift att ljuga för kunder över telefon för att få dem att ge dem mer pengar, när de visste mycket väl att ingen skulle få vare sig det de beställt eller pengarna tillbaks. han gick stadigt på benso sista månaderna bara för att orka med det.
på tal om att jobba hög.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

fördelen med att må dåligt på fyllan är att man i alla fall är full.

nej, jobbigt att behöva hantera dåligt mående och rus samtidigt. dricker knappt längre ändå. kan räkna gångerna jag mått dåligt under fylla på en eller en och en halv hand. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

craig davids största fan :

nej, jobbigt att behöva hantera dåligt mående och rus samtidigt. dricker knappt längre ändå. kan räkna gångerna jag mått dåligt under fylla på en eller en och en halv hand. 

jag tror att jag kan räkna gångerna jag spytt på fyllan på två händer, i alla fall. kanske en, men tror inte det längre.
hittade spyfläckar under mitt handfat en gång när jag flyttstädade. alltså, inte som runnit dit på något vis, utan som liksom hade hamnat där ändå. fattar inte hur det kan ha gått till.
berättade för tjejen som bodde i mitt rum året därpå varför det rann så dåligt i handfatet. falafelspyor är inte att leka med. hon tittade på mig som om jag våldtagit henne, typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

jag tror att jag kan räkna gångerna jag spytt på fyllan på två händer, i alla fall. kanske en, men tror inte det längre.
hittade spyfläckar under mitt handfat en gång när jag flyttstädade. alltså, inte som runnit dit på något vis, utan som liksom hade hamnat där ändå. fattar inte hur det kan ha gått till.
berättade för tjejen som bodde i mitt rum året därpå varför det rann så dåligt i handfatet. falafelspyor är inte att leka med. hon tittade på mig som om jag våldtagit henne, typ.

fy fan
spydde för första gången i maj, då hade jag ändå supit i två år. sedan dess har det mest varit framtvingade spyor för att jag vet att jag mår bättre om jag spyr


   
SvaraCitera

Var på peace and love från tisdagen till lördag dag och hade planerat in att det skulle gå så bra att jobba lördag kväll, att jag bara behövde lägga mig lite tidigare på fredagen så skulle det gå utmärkt. Mitt tält blev dock ockuperat och jag hamnade hos några jättemysiga människor som bjöd på massor med vin. Slutade med att jag sov någon halvtimme. Började väl nyktra till på vägen hem men då tog baksmällan vid. Var helt förstörd på jobbet vilket arbetskamraterna märkte, pinsamt. Det värsta var att jag även jobbade söndagen så hann inte återhämta mig. Något jag inte ska göra om. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

craig davids största fan :

fy fan
spydde för första gången i maj, då hade jag ändå supit i två år. sedan dess har det mest varit framtvingade spyor för att jag vet att jag mår bättre om jag spyr

spydde första gången (fyllerelaterat) på peace & love typ, 03-04 eller något. var 17-18. första kvällen, efter broder daniel-spelning och kopiösa mängder billigt rödvin och hånglande med kopiösa mängder popflickor. det var den mest värda spyan någonsin, för den låg kvar hela festivalen och syntes från långt avstånd, så den var väldigt hjälpsam för att hitta tillbaks till tältet. efter det dröjde det säkert 3-4 år innan jag spydde på fyllan igen. första gången jag spydde på bakfyllan var i vintras.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

spydde första gången (fyllerelaterat) på peace & love typ, 03-04 eller något. var 17-18. första kvällen, efter broder daniel-spelning och kopiösa mängder billigt rödvin och hånglande med kopiösa mängder popflickor. det var den mest värda spyan någonsin, för den låg kvar hela festivalen och syntes från långt avstånd, så den var väldigt hjälpsam för att hitta tillbaks till tältet. efter det dröjde det säkert 3-4 år innan jag spydde på fyllan igen. första gången jag spydde på bakfyllan var i vintras.

vin är ont


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHAHA

Var när jag bodde i danmark, kom på smarta dricklekar osv men slutade med att jag stupade i säng klockan 22. och sen låg jag hela dagen efter och spydde galla.  = )

Alkoholförgiftning så det hette duga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

craig davids största fan :

vin är ont

jag har haft typ alla mina bästa fyllor på rödvin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

jag har haft typ alla mina bästa fyllor på rödvin.

poser


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

craig davids största fan :

poser

nejdå.
kombon rödvin+zolpidem är nog anledning till några av de konstigaste jävla fyllorna jag någonsin varit med om. lyckligtvis nog även rätt mycket minnesluckor.
men i kväll blir det väl hembränt, och kanske en whiskypinne eller två. ska besöka min bror. han är typ tre gånger så stor som jag är, super honom ändå under bordet konsekvent. bådar illa för morgondagen med sömn- och näringsbrist. så kanske återkommer med en hemsk bakfylla då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

nejdå.
kombon rödvin+zolpidem är nog anledning till några av de konstigaste jävla fyllorna jag någonsin varit med om. lyckligtvis nog även rätt mycket minnesluckor.
men i kväll blir det väl hembränt, och kanske en whiskypinne eller två. ska besöka min bror. han är typ tre gånger så stor som jag är, super honom ändå under bordet konsekvent. bådar illa för morgondagen med sömn- och näringsbrist. så kanske återkommer med en hemsk bakfylla då.

ambitiöst långa inlägg. hälsa honom från mig.


   
SvaraCitera
time
 time

Mina värsta bakfyllor är de gånger när jag haft sprängande huvudvärk i kombination med att spy. Jag hatar att må illa, men om jag väl börjat kräkas är det inte så himla farligt. Däremot är det oftast så att de gånger kroppen vill få ut det ur systemet, så ligger jag i sängen HELA dagen. Sist var för kanske nån månad sen efter en rejäl utekväll, då vaknade jag vid elva, och låg med en hink vid sängen till klockan nio på kvällen. Ledsen Men det är ändå inte en biggie jämfört med hur det är om man har huvudvärk on top of that.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

craig davids största fan :

ambitiöst långa inlägg. hälsa honom från mig.

tog, och nu överdriver jag inte, max 2-3 minuter från dess att jag kom in genom dörren tills jag hade ett glas whisky i handen. det här kommer sluta illa. i vanlig ordning.
gillar långa inlägg när det kommer till fyllehistorier.


   
SvaraCitera