Aviseringar
Rensa alla

Sämsta bilen ni kört?


Ämnesstartare

Tickstart:

du är 20[blush][blush]

har ingen att övningsköra m [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jösses amalia[rolleyes]
har ej kört så mycke bil heller, egentligen alltså, men om man räknar ihop alla så blir det rätt många ändå..
Har kört fem olika lasbilar tex, är förvånad själv[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har kört två bilar har ej körkort är lodis ok åker buss


   
SvaraCitera
höna

ja åker också kollektivt, å de e ja fan stolt över!!!!!!!! =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

ja åker också kollektivt, å de e ja fan stolt över!!!!!!!! =)

jävla hippi, tänk om alla skulle åka kollektivt hur skulle de se ut![blush] (och vem skulle köra bussen?)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

(och vem skulle köra bussen?)

Räls och robotar!


   
SvaraCitera
höna

Tickstart:

jävla hippi, tänk om alla skulle åka kollektivt hur skulle de se ut! (och vem skulle köra bussen?)

tror de skulle va rätt najs!


   
SvaraCitera
höna

det finns faktiskt förarlösa tunnelbanor, bra grej ju


   
SvaraCitera

Johansson:

Beror ju helt på vad de är för bil och årsmodell och sånt.. Finns frächa fina 240:s som inte gått mer än 10 000 det är finna gamla bilar som man ska vara rädd om.

Syftar på de som är från senare nittiotal typ.

Fast personligen tycker jag alla Volvo är fula. Även om nyare ser bättre ut så ser alla andra nya bilar ännu bättre ut. Speciellt de kantiga volvona, 240na å de, hemska att se på.

Men helt ok att köra faktiskt, så länge de tagits väl hand om. Nyare V70s (typ 06or och uppåt) är ju som att åka i en dröm (en dröm med fru, 2,5 barn och labrador då.. men ändå)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ah men singapore (zingaporr. zinga, aus tyrol[crazy]) är singapore, vi kommer aldrig komma i närheten va dem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hmm, har endast kört 5st tror jag.. Måste ju vart den lilla skitbilen jag körde med på halkbanan.. Fick ju knappt plats med fötterna på pedalerna.. [sad]

Image


   
SvaraCitera
Paseo

Tickstart:

fem olika lasbilar tex

ojski bojski [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lite missnöjd här.
Förväntade mig en liten rage från alla Audibögar. [sad]

Audi Coupe är så jävla värdelös. Har kört bussar som slår den på allt förutom bränsleekonomi och hur lätt den är att parkera.


   
SvaraCitera
time
 time

Image

Det är också den bästa bilen jag kört, eftersom det är den enda bilen jag kört (jag lyckades köra fem meter framåt innan jag fick kärringstopp). Om man bortser från att jag släppte på handbromsen i mammas bil en gång när jag var typ 3-4 och jag kraschade in i ett träd för att vi hade parkerat i en nerförsbacke som ledde till ett stup.

Bra det där med träd alltså


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

kärringstopp

hade jag varit som isola nu hade jag sagt något om kvinnor och bilkörning, men så dum är jag minsann inte :))


   
SvaraCitera