Aviseringar
Rensa alla

Sämsta film ni någonsin har sett?


Golden years.. visserligen en miniserie, men blä 


   
SvaraCitera
Hando

1. Love - Angels and Airwaves. Så.Jävla.Dryg.Film.

2. Hesher. Flera hade sagt att den var skitbra men när jag tittade så var den bara skit. Väldigt synd då det är Joseph Gordon-Levitt som har huvudrollen, tycker han är väldigt bra annars.

3. Inside Out. Blev så jävla irriterad på den blåa deppiga saken, fan kunde väl puttat ner henne i avgrunden och låtit låtsasvännen få leva istället. Arg

4. Cloudy with a Chance of Meatballs samt Bee Movie. De var ungefär lika dåliga.

5. The English Patient. Verkade lovande med Ralph Fiennes men jäävlar vilken dålig och tråkig film.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Sharknado!!!!!!!!!!"1213!!1111


   
SvaraCitera

"Kung Pow - Enter The Fist" får väl anses vara en extremt dålig film på ganska många olika sätt.
Men personligen så tycker jag att den är dålig på ett sätt som gör den vansinnigt komisk. Mycket glad


   
SvaraCitera

Schindlers List


   
SvaraCitera

The Purge Shockerad UsCH tyckte inte om den alls ^^


   
SvaraCitera
Miijaa

Mamma Mia! Here We Go Again, sååå förutsägbar


   
SvaraCitera

A rainy day in new york. Hände pårikrigt inte ett skit, asså verkligen inte ett skit. 1/10 i dont recommend 🙁


   
SvaraCitera

Freja.:
A rainy day in new york. Hände pårikrigt inte ett skit, asså verkligen inte ett skit. 1/10 i dont recommend 🙁

Du borde bli film recensör i en tidning


   
SvaraCitera

Maymay2.0:

Du borde bli film recensör i en tidning

Lätt!! Är ganska kräsen dock när det kommer till film (inte med den filmen dock för den var verkligen BRUTALT dålig, asså netflix hassla mig på typ 2 timmar av mitt liv jag faktiskt hade kunnat göra nått bra medLedsen)


   
SvaraCitera

Freja.:

Lätt!! Är ganska kräsen dock när det kommer till film (inte med den filmen dock för den var verkligen BRUTALT dålig, asså netflix hassla mig på typ 2 timmar av mitt liv jag faktiskt hade kunnat göra nått bra medLedsen)

Ja men det jag säger ju. Då är du perfekt som recensör.


   
SvaraCitera

Mm Förvånad

The Purge
LaLa Land


   
SvaraCitera