Aviseringar
Rensa alla

Sämsta first-person spelet?


Testade spela Modern Combat: domination häromveckan och det sög dumt mkt puke alltså. Påminde mig om CS men va fan, har någon här testat spela det?


   
Citera
Ämnesetiketter

Super Noah's Ark 3D är antagligen ett av de sämsta FPS-spelen någonsin.


   
SvaraCitera

Lämna myrorna i fred:

Super Noah's Ark 3D är antagligen ett av de sämsta FPS-spelen någonsin.

Haha, det verkar ju skitbra!

Körde igenom Soldier of Fortune 3 härommånaden. Skitkasst. [n]


   
SvaraCitera

respons:

Haha, det verkar ju skitbra!

Det säger du bara för att du har hittat Jesus.

respons:

Körde igenom Soldier of Fortune 3 härommånaden. Skitkasst. [n]

Visste inte ens att det fanns en 3:a. Första spelet var coolt dock. Det kändes så jävla häftigt att man kunde skjuta av lemmar av folk och se deras inälvor. Det platsar nästan på samma lista som Postal och Carmageddon, aka spel som nog allt gjorde vår generation lite känsloavtrubbad hur mycket vi än förnekar det.

Eller vänta nu... du är ju inte 80-talist. Men du känner säkert igen titlarna ändå.

Eller är du i själva verket äldre än 19? Jag är för trött för att tänka och kommer tyvärr inte ihåg. [sad]


   
SvaraCitera

Lämna myrorna i fred:

Det säger du bara för att du har hittat Jesus.

[sad]

Lämna myrorna i fred:

Visste inte ens att det fanns en 3:a. Första spelet var coolt dock

Ja! Ettan och tvåan är helt fina. Kände inte heller till trean förrän himla långt senare, men sämst är det i alla fall. Inte samma utvecklare bakom heller så det förklarar väl lite.

Lämna myrorna i fred:

Eller vänta nu... du är ju inte 80-talist. Men du känner säkert igen titlarna ändå.

Jorå.

Lämna myrorna i fred:

Eller är du i själva verket äldre än 19? Jag är för trött för att tänka och kommer tyvärr inte ihåg. [sad]

Född sep 1991. [cool]


   
SvaraCitera

Har provat det där Mortal Kombat-spelet och bra är det inte. Sen om det är det sämsta jag spelat vet jag inte, har spelat mycket skräp jag förträngt. Men Daikatana till N64 håller jag nog som det absolut sämsta. Fast där kan det kanske spela in att jag som dum liten grabb köpte spelet för typ 500:-. Fan vilka bortkastade pengar.


   
SvaraCitera

sämsta alternativt bästa


   
SvaraCitera

respons:

Född sep 1991. [cool]

Hehe, jävla 90-talist. [cool]

Men credd för:

respons:

Jorå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rogue Warrior måste vara den pinsammaste fps jag har spelat, det var som att spela ett 90-tals spel med nutidens grafik.[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lämna myrorna i fred:

Super Noah's Ark 3D är antagligen ett av de sämsta FPS-spelen någonsin.

Såg skitkul ut. Måste spela.


   
SvaraCitera

SoF3 som tidigare nämnts kan vara sämsta spelet, om vi tar i beaktning på föregångarna då.


   
SvaraCitera