Aviseringar
Rensa alla

Sämsta julklappen i år?


Ämnesstartare

Vilken var den sämsta julklappen du fick i år? [rolleyes]

Eller kanske sämsta julklappen du nånsin fått (om du lagt det på minnet, vill säga) ? [wink]

Jag tror att det sämsta jag fick i år var en CD-skiva med Amy Diamond. Fick den av min moster, som troligen inte vet vad jag har för musiksmak. [tired][zzz][n]


   
Citera
Ämnesstartare

Irresiistible:

Jag tror att det sämsta jag fick i år var en CD-skiva med Amy Diamond.

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En 10 kronors fejk-rolex [bigsmile] Nä, jag fick bara bra saker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En Ipod[tired].
Känns som för mkt och att jag inte fattar hur man laddar över musik[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majsoo:

och att jag inte fattar hur man laddar över musik[rolleyes]

Itunes!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ett pack med fräna osthyvlar. (Trepack) Men jag har inte öppnat paketen än, men jag såg igår att den var min. Tror att den vinner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge Act:

Itunes!

gah men orkar inte lägga ner tid på att försöka fatta de >.<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majsoo:

gah men orkar inte lägga ner tid på att försöka fatta de >.<

Inte så svårt.. googla bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majsoo:

gah men orkar inte lägga ner tid på att försöka fatta de >.<

Det brukar annars följa med en bruksanvisning.. [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sämsta julklapp jag någonsin fått var när jag var... tja, fyra år eller något sådant och livrädd för porslinsdockor efter att ha sett någon skräckfilm på temat. Är osäker på om farmor inte var insatt i situationen eller om hon tänkte att det skulle funka som terapi. Det var hur som helst jävligt traumatiskt. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Det var hur som helst jävligt traumatiskt.

Jag tar det som att du fick en poslinsdocka i julklapp, och blev livrädd för den. Am I right?


   
SvaraCitera

Kökshanddukar..... .kul lixom....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Irresiistible:

Jag tar det som att du fick en poslinsdocka i julklapp, och blev livrädd för den. Am I right?

Korrekt. Nu hotar den vänlige killen som sitter bredvid mig med att ge mig samma sak i födelsedagspresent, levererad direkt till min säng när jag vaknar. Jag älskar mitt liv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Choklad. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Av mina kusiner fick jag någon vas och några pinnar/grenar med ljus på som tydligen ska vara i vasen.Så jävla fult. Fick även en ful tröja av min mamma, en sån dära röd t-shirt från H&M med en slips på (kan tänka mig att hon trodde jag skulle tycka den var skitcool). Detta var iår. Har kanske förträngt värre saker.


   
SvaraCitera