Aviseringar
Rensa alla

Sämsta månaden?


Klockrent november och december. De två mörkaste månaderna på året. Men så fort man kommer in i januari så blir det faktiskt ljusare för varje dag och på längre sikt går vi en ny vår och sommar till mötes.  Tumme upp


   
SvaraCitera

Vår- och höstmånaderna


   
SvaraCitera

September. Är det sommar? Är det höst? Vem vet.


   
SvaraCitera

november tror jag. eller kanske början av juni. 


   
SvaraCitera

augusti också kanske. klädmässigt. man borde göra som sandra ilar och bara ha svarta långbyxor, svarta tshirtar och svarta långärmade tröjor så att man vet att man alltid har sin matchade "uniform" på sig. tänk vad lång tid vi lägger på att leta fram kläder och fundera över vilka kläder man ska köpa genom ett helt liv. sånt därn't som djur (och sandra) kan fnysa åt. 


   
SvaraCitera

november. fy faaan vilken deppig månad det är. allt är grått, regnigt, mörkt och kallt. en enda lång väntan på att julstöket ska rulla igång

hatar mars också. grått, blött och kallt. ibland är det soligt och då blir man glad i två minuter tills man inser att man fortfarande fryser


   
SvaraCitera

och januari för då är allt det roliga över. då försvinner allt julpynt och allt som är kvar är ångest och ond bråd död


   
SvaraCitera

april


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

juli. pga kletig värme


   
SvaraCitera

Juli, det är för varmt.


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

1. Mars
2. Februari
3. Januari.


   
SvaraCitera

December.
1. Min födelsedag.
2. Hatar vinter.
3. Hatar julafton.
4. Hatar traditioner. 


   
SvaraCitera

Den månad jag är född i - november. 

Det blir mörkare för varje dag och regnar och blåser som fan gör det och det dröjer 1 - 2 månader innan det börjar ljusna igen.  Ledsen ... Gråter


   
SvaraCitera

aristoteles: Juli, det är för varmt.

Fast i år har ju den underbara värmen inte bara varat under juli utan under hela maj, juni, juli och inledningsvis även augusti. Tumme upp ... Hjärta


   
SvaraCitera