Aviseringar
Rensa alla

Sämsta programmet/film Amerikanskt


Ämnesstartare

Vilken film eller program tycker du är dålig?

Jag tycker att... Den där filmen med de kriminella som kör racerbil och dödar varandra är riktigt dålig sen finns det väldigt många fler som jag inte gillar som hangover speciellt slutet av en speciell anledning som jag inte vill tala om.


   
Citera

Game of thrones är riktigt långtråkigt, hatar även kriminalserier


   
SvaraCitera
sne
 sne

Allt som sänds på discovery i princip. Walkin dead är riktigt drygt då det känns som man kollar på samma avsnitt hela tiden


   
SvaraCitera

sne: Walkin dead är riktigt drygt

bäst.

o börjarrrr snaaaaaaaaaaart cirka en vecka kvarrr baaaaaa Hjärta


   
SvaraCitera
Kudhos

Game of thrones. Sjukt bra produktion, men det blir långtråkigt. Och jag har inte tålamodet att sitta 1 timme per avsnitt asså.

Walking dead. Börjar bli drygt. Tappade intresse vid 4e säsongen.


   
SvaraCitera

jo walking dead e väl lite.. kan inte sluta titta på de men de e fan inte mkt till underhållning.. bara typ när han grät som fan där den där rick..asbra, blev tagen.

men annars.. händer fan inte ett djävla skit

o typ man fattar när folk ska dö 

pallar inte..


   
SvaraCitera

var det jag som inspirerade dig till att göra den här tråden, lr?GalenSöt


   
SvaraCitera

Alla vampyrgrejer 🙁


   
SvaraCitera

Kriminalserier som typ CSI, Hawaii five-0 osv.
Gillar inte Teen Wolf heller..

Älskade True blood. Men tyckte den spårade ur rejält i säsong 4.
Inte ens sätt klart säsong 5 🙁

Filmer som jag inte gillar är Snow White and the huntsman, Mirror Mirror, Beautiful creatures, Fast & furious (alla)

Kommer inte på meer


   
SvaraCitera

Slutade kolla på TWD efter 3 säsongen. 
Första var awesome. Andra var lite långtråkig, men ändå bra. Tredje? Bra typ i 5 avsnitt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Big Bad Wolf :
Game of thrones är riktigt långtråkigt, hatar även kriminalserier

Aha, jag förstår och håller med!

sne:
Allt som sänds på discovery i princip. Walkin dead är riktigt drygt då det känns som man kollar på samma avsnitt hela tiden

Helt rätt! Allt som sänds på TV6 är sämst förutom The Simpsons Glad

Kudhos:
Game of thrones. Sjukt bra produktion, men det blir långtråkigt. Och jag har inte tålamodet att sitta 1 timme per avsnitt asså.

Walking dead. Börjar bli drygt. Tappade intresse vid 4e säsongen.

Det håller jag med om. De kanske skulle försöka att ha en halvtimme per avsnitt men folk kollar ändå så aah.

Aah jag förstår, har inte sett serien dock!

Fasiken:
jo walking dead e väl lite.. kan inte sluta titta på de men de e fan inte mkt till underhållning.. bara typ när han grät som fan där den där rick..asbra, blev tagen.

men annars.. händer fan inte ett djävla skit

o typ man fattar när folk ska dö 

pallar inte..

Aah ,härligt! Glad

Ah, haha ja det blir ju långtråkigt och att ingen överlever och att de skapar sig ett samhälle eller något utan de bara fortsätter i all oändlighet och det går över till att bli riktigt onaturligt så att åtminstone jag skulle stört mig på det och slutat att kolla!

finmatta:
var det jag som inspirerade dig till att göra den här tråden, lr?GalenSöt

Ja det är så rätt så. Jag tyckte att om man ska kritisera Svensk film/serie eeh ah de så tyckte jag att Amerikanskt passade då Sverige början Amerikanisera sig fast de flesta filmer är usla!

kakakaka:
Alla vampyrgrejer 🙁

Jag håller helt med dig!

DenJagÄr:
Kriminalserier som typ CSI, Hawaii five-0 osv.
Gillar inte Teen Wolf heller..

Älskade True blood. Men tyckte den spårade ur rejält i säsong 4.
Inte ens sätt klart säsong 5 🙁

Filmer som jag inte gillar är Snow White and the huntsman, Mirror Mirror, Beautiful creatures, Fast & furious (alla)

Kommer inte på meer

Håller med här också.

Ingen jag har följ eller är intresserad av att följa heller dock men jag förstår varför du slutade att kolla!

Jag har inte sett alla dem men fast and furious har jag sett och det var den jag nämnde men kunde inte namnet på, de är så usel.

Aah, dä är lugnt Glad

HeyIJustMeetYou:
Slutade kolla på TWD efter 3 säsongen. 
Första var awesome. Andra var lite långtråkig, men ändå bra. Tredje? Bra typ i 5 avsnitt.

aha.
i see!


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe: Ah, haha ja det blir ju långtråkigt och att ingen överlever och att de skapar sig ett samhälle eller något utan de bara fortsätter i all oändlighet och det går över till att bli riktigt onaturligt så att åtminstone jag skulle stört mig på det och slutat att kolla!

stör mig mest på att de gått 4 säsonger (?) o typ 2-3 karaktärer man lärt känna har dött.. typ

vill att fler ska dö

vill gråta !!

känna något!!!! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:

stör mig mest på att de gått 4 säsonger (?) o typ 2-3 karaktärer man lärt känna har dött.. typ

vill att fler ska dö

vill gråta !!

känna något!!!! 

Ah fan det är segt (enligt mig).

Mohahaha

Aah, skulle jag också velat om jag sett serien.

Gråter


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe:

Ah fan det är segt (enligt mig).

Mohahaha

Aah, skulle jag också velat om jag sett serien.

Gråter

mm serien är seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg

händer typ ingenting 

sen ba händer allt

men ändå ingen som dör.. 

isf ere nå random

typ drfr ja gillar game of thrones mkt

brukar typ "nä han kmr dom ju adlrig döda.."

elr sjukt oväntad död


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe: Ja det är så rätt så. Jag tyckte att om man ska kritisera Svensk film/serie eeh ah de så tyckte jag att Amerikanskt passade då Sverige början Amerikanisera sig fast de flesta filmer är usla!

Tumme upp


   
SvaraCitera