Aviseringar
Rensa alla

Sämsta radio och tv-skitet ----The voice!


Ämnesstartare

[chocked][tard] Programledare: Fjortis-blattar i åldern 24-30 och en jättebäbis med niggaröst...

Någon mer som inte tål denna sjukt äckliga kanal med gamla låtar som går om och om igen 24/7


   
Citera
Ämnesetiketter

i'm nodding


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iversonn:

i'm nodding

[y] Image's back!


   
SvaraCitera

Voice är fanimej sämre än mtv..


   
SvaraCitera

[n] The Voice sucks kewk.


   
SvaraCitera

voice står för precis den musiken jag föraktar så jag skiter totalt i programledarna tbh.


   
SvaraCitera

lyssnar inte på the voice, för de spelar bara skit ändå.


   
SvaraCitera

Håller med.
Det värsta är att vi bara lyssnar på den radiokanalen på jobbet varje dag, hela tiden. Samma jävla låtar som spelas hela tiden.
Dom har typ en låtlista på 10 låtar som dom spelar om och om igen. Och någon gång ibland, var femte timme eller så kan dom slänga in en extralåt som också är skit.

Fan vad jag stör mig.


   
SvaraCitera

Suger. [n]


   
SvaraCitera

Om det är så jävla dåligt, SLUTA TITTA? Såhär är det när man har så tråkigt och mobbat liv att man bara letar efter saker att klaga på för att sen skapa en tråd om det på UM. [cute][bigcheers]


   
SvaraCitera

Lyssnar ofta på the voice och jag måste säga att...ibland undrar man lite
På natten när jag åker från jobbet låter det fan som om de kör 3 låtar på samma gång och kallar det för en mix, vilket låter förjävligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LupeFiasco:

Om det är så jävla dåligt, SLUTA TITTA? Såhär är det när man har så tråkigt och mobbat liv att man bara letar efter saker att klaga på för att sen skapa en tråd om det på UM. [cute][bigcheers]

Ty och jag gillarä till 100% [love][y] Jag tittar INTE! Jag bara spammar [party]


   
SvaraCitera

Ickegodkänd:

de spelar bara skit


   
SvaraCitera

Tvivlar på att det kan vara värre än Rix FM, men har aldrig lyssnat och tänker inte göra det heller


   
SvaraCitera

Wow, tog det bara ett par år för dig att komma på det?


   
SvaraCitera