Aviseringar
Rensa alla

Säng! HJÄLP!


isola:

Nä, inte utan att skuffas ju.

har inget emot att skuffas [blush]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

har inget emot att skuffas [blush]

Så söt du är som nöjer dig med lite [blush]


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Förövrigt är det ju inga problem att få plats två pers i en 90-säng. Men om det skulle vara sådana bekymmer för er, är det ju bara till att köpa två stycken och slå ihop dem.

Återkom när du delar säng med någon som tycker att det är helt rimligt att ligga diagonalt över sängen och som gärna armbågar en i revbenen för att försvara sin sovplats. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Förövrigt är det ju inga problem att få plats två pers i en 90-säng. Men om det skulle vara sådana bekymmer för er, är det ju bara till att köpa två stycken och slå ihop dem.

jag tycker aldrig man sover bra två personer i en 90-säng. det blir alldeles för trångt och varmt!


   
SvaraCitera

jag tror ingen som sovit eller kommer sova med mig i en nittiosäng kommer tycka det är lagom plats. Brukar ta den plats jag vill ha pch putta ut den andra [blush]


   
SvaraCitera

iddqd:

Dude, snacka för dig själv och oj-en-arm.

HAHA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

testa att leta i någon andrahand (second hand eller vad det heter) affär eller vad det heter[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Förövrigt är det ju inga problem att få plats två pers i en 90-säng

Uh, jag fick ont i ryggen av att sova med min pojkvän i en 1.05-säng för att det var för trångt... Det GÅR ju, men någon natt här och någon natt där. Inte om man ska bo tillsammans...


   
SvaraCitera

Kolla om IKEA MALM har, snygga, stilrena och till acceptabelt pris.


   
SvaraCitera