Aviseringar
Rensa alla

Sänk skatten!


Ämnesstartare

Vi stackars arbetar behöver jobba hårt och har ont om pengar. Varför ska vi skatta för så mycket när vi knappast har råd med något annat kul? Säbnk skatten så att vi får pengar över!


Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Kräv högre lön istället din fege jävel


Ämnesstartare

Sänk judarna och sno deras guld istället, då får ni mer än tillräckligt med pengar över


Ämnesstartare

Tilda1988:

Kräv högre lön istället din fege jävel

Varför ska jag göra det när det ändå inte blir så mycket när 30 % av lönen dras av maffian... (Skatteverket)


Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Sänk judarna och sno deras guld istället, då får ni mer än tillräckligt med pengar över

Lägg av med rasist snacket, tack.


Dålig du är.


Ämnesstartare

[zzz]


Ämnesstartare

Capelon:

Lägg av med rasist snacket, tack.

Lägg av med trollandet, tack.


Ämnesstartare

Du har tänkt mycket på det här, det märks.


Ämnesstartare

det här har gått på tal i många år.
men frågan är om det kommer bli någon skillnad?


Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet