Aviseringar
Rensa alla

Säsongen är över.


Ämnesstartare

nu är fotbollssäsongerna över (typ iaf)

tänkte försöka summera det vi har sett lite

kan börja med att gratlulera City, Madrid, Juve och Dortmund till ligasegrarna. känns hyfsat välförtjänt

det roligaste är väl att se hur toppen sett ut överallt

i England blev det ju 1: City. 2: United. 3: Arsenal. 4: Tottenham. de 4 går alltså in till CL (värt att notera är att om Chelsea vinner CL får de den sista platsen och Tottenaham missar)

i Italien fick vi 1: Juve. 2: Milan. 3: Udinese. riktigt kul att Juventus är tillbaka i CL men extremt tråkigt att Lazio missade tredjeplatsen

i spanien fick vi 1:Real. 2: Barca. 3: Valencia. 4: Malaga. Real tillbaka på tronen och Malaga får kvala till CL, räkna med att pengar kommer pumpas in där. ska bli spännande

i Tyskland fick vi 1. Dortmund. 2: Bayern. 3: Schalke. 4: Mönchengladbach. riktigt kul att Dortmund vinner igen och att Schalke är tillbaka. ska bli kul med 4 tyska i CL om allt går vägen

sedan är inte franska ligan över men PSG kommer iaf komma till cL och deras satsning ska också bli kul att följa

det var grötigt och kort sammanfattat. också grattis till Atletico Madrid som vann Europa League, Dortmund som vann tyska cupen och Chelsea som vann FA-cupen.

vi kommer även spela en CL-final och en spansk cupfinal innan allt är över.

vad tycker ni har varit bäst och sämst iår?


   
Citera
Ämnesstartare

Det var mig på tiden! [wink][wink]


   
SvaraCitera
höna

ÄNTLIGEN!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cl-finalen känns ganska avslagen i år. bayern förlorade tex med 5-1 eller nåt senast och chelsea blandar och ger

city vann hyfsat välförtjänt. förhoppningsvis gör de som hammarby och nöjer sig med en ligatitel var hundrafjärde år eller nåt, men detta kan förstås vara begynnelsen till en storhetstid för dem

att barca varken vann ligan eller cl ser jag som positivt för fotbollsvärlden

juventus i topp är finemang men jag hade inte blivit ledsen om milan segrat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Italien fick vi 1: Juve. 2: Milan.

[cry][cry][cry]

Bäst: Hur jämnt det har varit i de stora ligorna, kul att se!

Mourinho! Zlatan, 30 år och bättre än någonsin! Roberto Mancini!

Avskedet till legenderna i Milan idag; vackert, stort, magnifikt. De kommer att vara saknade.

Sämst: Berlusconi. Hatar hans politik. Nu även hans snålhet. Snackar om spelare x och tar in någon avdankd b-spelare. Usch. Skärpning till nästa säsong.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

vad tycker ni har varit bäst och sämst iår?

City's vinst denna dagen har utan tvekan varit bäst. Fy tusan vad jag skrek och bankade!!

Sämst: Milans bedrövliga försvarsspel men spel överhuvudtaget, främst i CL-sammanhang...

Hoppas smått att Real värver Zlatan och att Mourinho då är kvar som manager ännu en säsong så att de vinner CL (ja du läste rätt patrick!).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Hoppas smått att Real värver Zlatan och att Mourinho då är kvar som manager ännu en säsong så att de vinner CL (ja du läste rätt patrick!).

Svikare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grums:

Svikare

Nej!
Barca in my [love]
Men vill att Zlatan ska vinna CL!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Nej!
Barca in my
Men vill att Zlatan ska vinna CL!!

Pfft, Zlatan framför Barca. Inte ok. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grums:

Pfft, Zlatan framför Barca. Inte ok. [no-no]

Måste supporta min landsman!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äsch superettan är ju i gång, brage e lage' [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AVEII:

Det var mig på tiden!

[mad][mad][mad][mad][mad][mad]

höna:

ÄNTLIGEN!!!!!

passa dig!

Schism:

cl-finalen känns ganska avslagen i år. bayern förlorade tex med 5-1 eller nåt senast och chelsea blandar och ger

tycker hela CL iår har känts oseriöst. blev bara spännande i semin. för många topplag försvann tidigt, blir förhoppningsvis bättre nästa

jo får se hur länge city håller som topplag. chelsea har ju börjat tappa nu och vinner de inte finalen kan de vara på väg ännu längre ner. kanske city håller ungefär så länge men de känns smartare.

passaro:

Bäst: Hur jämnt det har varit i de stora ligorna, kul att se!

haha jämnt? jag tycker det har vart rätt tråkigt. 2 lag i england, 2 i spanien, 2 i Italien och 2 i tyskland. jag vill gärna se 3-4 slåss om ligan. fast jämnt mellan dessa 2 har det ju vart

vackert men hemskt med avsked. Raul lämnar europa, milan tappar sina profiler och del piero lär lämna juve. jag saknar gårdagens legender. var bättre förr [sad] ¨

Xisco:

City's vinst denna dagen har utan tvekan varit bäst. Fy tusan vad jag skrek och bankade!!

ja det var sjukt. bästa enligt mig där var när fansen stormade planen. jag vill vara med om nåt sånt!!!

Xisco:

Hoppas smått att Real värver Zlatan och att Mourinho då är kvar som manager ännu en säsong så att de vinner CL (ja du läste rätt patrick!).

haha vi får la se. beror helt på Higuain. han ryktas ju vilja lämna och drar han måste Mou hämta en anfallare och vi vet ju att Mou har nåt speciellt med Zlatan. själv hoppas jag inte detta. Zlatan är ingen Madridista likt Higuain.

sen håller jag med grums

när zlatan var i barca skrattade jag hårt åt honom när allt sket sig, då var han ingen landsman. men annorlunda när de är i landslaget.

dazed:

äsch superettan är ju i gång, brage e lage'

hahahaha

jag klarar inte ens va allsvenskan.

dock snart EM!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bäst: Fotbollsvärlden har rubbats med Napoli och Basel. Skoj med jämnheten.

Sämst: Mitt Liverpools säsong, FY FAN![mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gött.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Napoli missar CL och wolves trillar ner, tråkigt.

Roligare är dock att united inte vann och att wolves fått en ny manger i och med ståle solbakke. kan nog gå jävligt bra med lite tur.


   
SvaraCitera