Aviseringar
Rensa alla

såg en karl på tåget idag...


Ämnesstartare

satt med dålig hållning på ett säte... kostym, lite uppknäppt skjorta, svarta putsade skor.

lönnfet... magen hängde ut. tunnhårig. en bärbar dator i knät, hörlurar på öronen, glasögon på näsan, mobilhandsfree runt halsen

hur orkar man leva så?? hela hans uppenbarelse bara skrek sjukdom och död och hjärtinfarkt

jobba jobba jobba...

nej vilket hemskt liv

äcklades av honom att han frivilligt valt en så motbjudande livsstil


   
Citera
Ämnesetiketter
Åtta

Det var nog min pappa du såg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Det var nog min pappa du såg.

stackars dig 🙁


   
SvaraCitera

[love]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Det var jag.


   
SvaraCitera
Åtta

Tilda1988:

stackars dig 🙁

Stackars honom. [sad]

När jag blir rik så ska jag tvinga honom att ta ledigt, flyga ned honom till sydafrika, ge honom ett fejkat pass och en bunt pengar, för att sedan säga åt honom att göra något roligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja fyfan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han kanske njuter av det?
Han kanske faktiskt riktigt tycker om att jobba med papper dagarna i ända?

Det som är ännu mer tragiskt är när folk jobbar ihjäl sig på ett jobb de egentligen spyr på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

satan va han måste varit het, vrf tog du inte bara o GROV hånglade med honom precis där på tåget !


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eroh:

satan va han måste varit het, vrf tog du inte bara o GROV hånglade med honom precis där på tåget !

för jag var arg o desstom sjuk o ville inte smitta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

När jag blir rik så ska jag tvinga honom att ta ledigt, flyga ned honom till sydafrika, ge honom ett fejkat pass och en bunt pengar, för att sedan säga åt honom att göra något roligt.

jaga elefanter och smuggla elfenben


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

för jag var arg o desstom sjuk o ville inte smitta

Tror inte han skulle bry sig om en arg tjeje (hoppas jag) skulle gå fram o sätta sig gränsle över hans feta kropp och börja hångla med honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

karl XII?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tragiskt [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan inte förtå vilk fördomr du har !!!


   
SvaraCitera