Aviseringar
Rensa alla

såg en söt tjej på bussen, blev lite småkär, vill se henne igen


Ämnesstartare

hej, ja iförgår så tog jag bussen hem från skolan som vanligt, och när bussen stannade vid en av stationerna så klev det på en supersöt tjej, jag blev typ superkär och började lägga lite blickar, det jag är orolig för är att jag aldrig kommer att se henne igen, jag menar jag vet ju ingenting om henne, det enda jag vet är att hon har en Collie hund och att hon bor nära Tenorgränd i vällingby, eftersom hon gick av vid den stationen och gick emot husen där, jag gick också av vid samma station eftersom jag bor i radhusen i området.

vad ska jag göra om jag ser henne igen, jag menar det är lite svårt att bara gå fram till en främling och säga hej, om det är någon här som har några tips för vad jag ska göra så skriv gärna det, eller om det är någon som bor i det området och kanske vet vilken tjej jag menar, hon hade också typ ljusbrunt hår och var rätt så lång. Ska jag försöka säga hej om jag ser henne igen, tacksam för svar[smile]


   
Citera

ne fan sånt händer ibland, det gäller att våga med en gång!


   
SvaraCitera

jag såg en söt tjej på pendeltåget en gång, när jag var på väg för att hälsa på min dåvarande flickvän. dålig timing.


   
SvaraCitera

hatar när sånt händer


   
SvaraCitera

Hur ska man kunna veta vem hon är om du inte ger någon bra beskrivning på hur hon ser ut?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Hur ska man kunna veta vem hon är om du inte ger någon bra beskrivning på hur hon ser ut?

skrev en liten beskrivning i inlägget om hur hon såg ut, rätt så lång, medellångt brunt hår, hon hade en svart jacka på sig och ljusblåa jeans samt svarta kängor, Samt så bor hon vid tenorgränd eller rätt så nära tenorgränd i vällingby, och hon har en hund av rasen Collie som husdjur, vet inte riktigt om jag kan beskriva nått mera om hur hon såg ut, men jag hoppas på att det kanske finns nån som vet vem hon är, kan inte vara alltför många vid tenorgränd som har en collie[smile]


   
SvaraCitera

mackan 90:

rätt så lång, medellångt brunt hår, hon hade en svart jacka på sig och ljusblåa jeans samt svarta kängor

För så ser ju inte typ nästan alla brudar ut i dagsläget här i Sverige [shake]
men ah.. har tyvärr inga bra tips på hur du ska kunna få kontakt med henne. Förutom att hänga i området där hon bor och på det sättet börja snacka med henne lite random. Men det kan ju gå fel och istället uppfattar hon dig som en stalker [crazy]


   
SvaraCitera

En hälsningsfras funkar alltid som en start i fall man vill lära känna en ny människa.


   
SvaraCitera

My dreams are her:

En hälsningsfras funkar alltid som en start i fall man vill lära känna en ny människa.

Inte för den vanliga svennen.
Det är att gå över "gränsen" [zzz]


   
SvaraCitera
zIGGE

ser 1st supersöt tjejj varje dag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

För så ser ju inte typ nästan alla brudar ut i dagsläget här i Sverige

haha näe jag vet, men tyvärr så kan jag inte beskriva henne bättre än så, iallafall inte just nu, kanske om jag ser henne igen, så kanske jag kan ge en bättre beskrivning


   
SvaraCitera

Zapetta:

Inte för den vanliga svennen.
Det är att gå över "gränsen"

Ja just det alla har ju social fobi.


   
SvaraCitera

My dreams are her:

Ja just det alla har ju social fobi.

Nej att påstå att alla lider utav social fobi är verkligen att överdriva.


   
SvaraCitera

Zapetta:

Nej att påstå att alla lider utav social fobi är verkligen att överdriva.

Nej alla är introverta,reserverade och blyga det svenska samhället fostra oss till att tänka så. [rolleyes][crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera

mackan 90:

jag gick också av vid samma station eftersom jag bor i radhusen i området.

Varför förföljde du henne inte?? [wink]


   
SvaraCitera